برگزاری جشن شکوفه های انقلاب در محمودآباد

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۱:۴۲
کد خبر: ۳۲۱۹۴۰
برگزاری جشن شکوفه های انقلاب در محمودآباد
صبح امروز سه شنبه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس جشن شکوفه های انقلاب در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآبد؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه محمودآباد، حجت الاسلام والمسلمین موسوی آملی، امام جمعه سرخرود، یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران و مدیران ادارات و اولیای دانش آموزان در مدرسه لاله های انقلاب شهر محمودآباد برگزار شد.

محمد رضایی، رئیس اداره آموزش و پرورش محمودآباد، طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه زیباترین دوره تحصیلی برای هر فردی در جامعه روز اول مدرسه در پایه اول ابتدایی می باشد گفت: امسال 1200 دانش آموز پایه اولی در 55 آموزشگاه سال تحصیلی 94-95 را آغاز نمودند.

ایشان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا در سنگر تعلیم و تربیت می باشند و باید از این سرمایه های اجتماعی برای انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب محافظت و برنامه ریزی نمود.

در ادامه این مراسم داود تقی نیا، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  36 هزار هزار شهید دانش آموز و 5 هزار فرهنگی شهید و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: روز اول مدرسه روز مهر و نیکی و روز ماندگار در خاطر همه محصلین است و وظیفه مدیران است برنامه باشکوهی در مدرسه برگزار نمایند.

وی گفت: امسال برای اولین بار در کشور به همت اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیش از باز گشایی مدارس برای دانش آموزان و اولیای دانش آموزان دوره های آموزشی در حوزه روانشناسی و آموزشی برگزار شد و برای نخستین بار شاهد چاپ کتاب خشت اول با محوریت پایه اولی ها در کشور هستیم.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: توسعه تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت و همراهی اولیای دانش آموزان می باشد و اولیاء نباید صرف نگاه آموزشی به دانش آموز و مدرسه داشته باشد و باید مسائل فرهنگی و اخلاقی مرتبط با آموزش و پرورش توجه و اهمیت نشان بدهند.

ایشان با اشاره به عدم تدریس مباحث درسی قبل از معلم به دانش آموز توسط اولیاء گفت: خانواده ها باید از معلمان یاری و کمک بگیرند و پیش از تدریس آموزگازان که به روش تدریس اشراف دارند تدریس نداشته چرا که موجب ضعف در یادگیری دانش آموزان خواهند شد.

در بخش پایانی این مراسم 90 دانش آموز پایه اولی مدرسه لاله های انقلاب محمودآباد با به صدا در آمدن زنگ مدرسه توسط حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد، با اهدای جایزه و شکلات پا به کلاس درس گذاشتند.

photo_2015-09-22_19-35-29

photo_2015-09-22_19-36-02

photo_2015-09-22_19-35-16

نظر شما