با حضور فرماندار :

دانش آموزان کلاس اولی گچساران آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۱:۲۹:۲۱
کد خبر: ۳۲۱۹۷۸
دانش آموزان کلاس اولی گچساران آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند
عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده های دانش آموزان برگزار شد تقارن و هم‌زمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس به دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی یاد‌آوری شد و طی سخنانی اول دبستانی‌ها را با جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثار‌گران دوران دفاع مقدس آشنا نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران؛ جشن شکوفه‌ها به منظور ورود دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به مدارس با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده های دانش آموزان برگزار شدو اول دبستانی‌ها سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران گفت: تقارن و هم‌زمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس،یاد‌آور ،آشنایی، جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثار‌گران دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان بود.

رحیمی اظهار داشت: زنگ غنچه ها،شکوفه‌ها و جوانه ها قاصد خبر سال تحصیلی جدیدی به دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به جایگاه علم در اسلام، عنوان کرد: اهمیت علم و دانش در اسلام به حدی است که در لحظات اولیه بعثت پیامبر اکرم(ص) صحبت از «قلم» شده است و همچنین آموزه‌های اهل بیت(ع) نیز انسان را از گهواره تا گور دعوت به فراگیری دانش نموده است.

رحیمی با بیان اینکه نونهالان این شهرستان دارای هوش و استعداد های بسیاری هستند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه شهرستان گچساران تا به امروز نشان داده است که در تمامی زمینه ها استعداد ها و هوش های برتری در زمینه های مختلفی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز