۳۵ هزار کلاس اولی در سراسر هرمزگان سال تحصیلی را آغاز کردند

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۳:۳۳
کد خبر: ۳۲۲۰۱۰
۳۵ هزار کلاس اولی در سراسر هرمزگان سال تحصیلی را آغاز کردند
آیین جشن بازگشایی مدارس ویژه کلاس اولی‌ها (جشن شکوفه ها) در استان هرمزگان برگزار و 35 هزار کلاس اولی سال تحصیلی را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در این آیین که در دبستان محبوبه دانش ناحیه دو برگزار شد، گفت: شور و اشتیاق بازگشایی مدارس برای کلاس اولی ها دوچندان است و این خاطره برای همیشه در ذهن پاک آنان باقی می ماند.

 بهروز اکرمی افزود:جامعه ما درمسیر رشد و توسعه نیازمند نیروی انسانی تحصیل کرده و متعهد است که این سرمایه گرانسنگ در اختیار آموزش و پرورش قراردارد.

 وی با بیان اینکه نسل پرشور و نشاطی که امروز اولین روز علم و دانش را آغاز می کند ،پشتوانه آینده کشور است، تاکید کرد:بدون شک  هرچه داریم باید در مسیر رشد و تربیت این نسل پای کار بیاوریم و همه آموزش و پرورش را از خود بدانند.

 این مقام  مسوول همچنین  پویایی و بالندگی نسل آینده ساز جامعه را بزرگترین پشتوانه رشد و توسعه کشور خواند و خطاب به دانش آموزان کلاس اولی بیان داشت:آینده کشور در گرو تحصیل و همت شما کلاس اولی هاست و باید بکوشید با تلاش و همت و فراگیری علم و دانش، زیرنظر معلمان و مربیان خود در این عرصه سربلند باشید.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه روز جشن شکوفه ها روز زیبایی و فضیلت و روز همه خوبیهاست، بیان داشت:سال تحصیلی جدید در هرمزگان با شور و نشاط خاصی آغازشده است و امروز35هزار کلاس اولی سال جدید را آغازکردند.

 علی کرمپور افزود: امروز نشاط ،شادمانی و مهر و مهربانی در گستره ایران اسلامی پخش است و برخود می بالیم که چنین ظرفیت ارزشمندی را برای آینده کشور تربیت نماییم .

 این مقام مسوول تاکید کرد: دوره ابتدایی خاستگاه اصلی نظام تعلیم و تربیت است و پایه اول را باید سنگ بنای آموزش و پرورش بدانیم.

 وی همچنین گفت: امسال از مجموع 186هزار و 328دانش آموز دوره ابتدایی  35هزار کلاس اولی هستند که امروز سال تحصیلی را در آیین جشن شکوفه ها آغازکردند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: با احتساب آمارهایی بیش از 330 هزار دانش آموز در همه دوره ها، در سه هزار و 526 آموزشگاه، درسال تحصیلی جدید مشغول تحصیل خواهند بود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز