معاون اجرایی و مدیر بخش تغذیه شرکت نستله سوییس:

هدف ما تولید بهترین محصولات برای مصرف کنندگان ایرانی است

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۲۲۰۱۳
هدف ما تولید بهترین محصولات برای مصرف کنندگان ایرانی است
هکو اسکیپر در دیدار با استاندار قزوین: تلاش شرکت نستله تامین مواد اولیه از استان قزوین و بومی کردن این بخش مانند بخش تولید است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هکو اسکیپر معاون اجرایی و مدیر بخش تغذیه شرکت نستله سوییس در دیدار با استاندار قزوین گفت: نخستین بار است که به ایران مسافرت می کنم و هدف من از این سفر مشاهده توانمندی ها و ظرفیت های موجود در این کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود جمعیت زیاد کودکان در ایران ما برای بررسی چگونگی تامین مواد اولیه برای تولید شیر و انواع دیگری از تغذیه کودکان شیرخوار که از نوع خاص و ویژه می باشد بایستی بر اساس تکنولوژی و استانداردهای جهانی عمل کنیم و این امر نیازمند بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص، ماشین آلات و مواد اولیه مناسب است.

مدیر بخش تغذیه شرکت نستله سوییس ادامه داد: تلاش شرکت نستله تامین مواد اولیه از استان قزوین و بومی کردن این بخش مانند بخش تولید است.

وی افزود: تلاش ما این بوده است که در ارتقای سطح علمی پرسنل بکوشیم و گروه نستله توانسته اند تاکنون هم جهت با خواسته های مدیریت استان و دولت عمل کنند و در این راستا فعالیت خود را ادامه دهند.

وی در ادامه بیان کرد: هدف ما این است که محصولات مقرون به صرفه ای را تولید کنیم و قصد داریم این تولیدات را به کشورهای دیگر نیز عرضه کنیم و پیشنهاد ما این است که صنعت بسته بندی نیز در استان قزوین پیشرفت های بیشتری داشته باشد.

اسکیپر افزود: محصولات نستله در حال حاضر به 50 کشور جهان صادر می شود و در کشورهای روسیه، پاکستان و هندوستان نیز این محصولات را تولید و عرضه می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز