پیام مشترک امام جمعه و فرماندار محمودآباد به مناسب عروج جانباز شهید پسند پهلوان

چه خوش گفت معمار کبیر انقلاب که شهادت هنر مردان خداست

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۳:۲۹
کد خبر: ۳۲۲۰۵۴
چه خوش گفت معمار کبیر انقلاب که شهادت هنر مردان خداست

حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد و یحیی یوسف پور، فرماندار این شهرستان، در پیام مشترکی درگذشت جانباز شهید پسند پهلوان را به خانواده معزز و مردم شهید پرور شهرستان محمودآباد تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خانواده محترم جانباز شهید پسند پهلوان

درود بی کران خداوند بر روح پر فتوح شهدای انقلاب، شهدای جنگ حق علیه باطل و جانبازان و یادگاران هشت سال حماسه بی نظیر که وجودشان برای نسل های انقلاب تداعی کننده خاطرات دفاع مقدس بوده و عروج یکی از این اسوه های ایثارگری در برگ برگ تاریخ کشور عزیزمان ایران اسلامی رخ نمایی می کند، چه زیباست صبر و استقامت همراه با پایداری بر آرمان های انقلاب اسلامی و شهادت و لبیک آنان به امام و مقتدای خویش. رسیدن به قرب الی الله و همراه شدن با کاروان شهدا از افتخاراتی است که ما آرزوی رسیدن به آن را در سر داریم و چه خوش گفت معمار کبیر انقلاب که شهادت هنر مردان خداست.

بدینوسیله شهادت این جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس را به ساحت بقیه الله اعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله)، مردم و خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن شهید بزرگوار اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز