استاندار یزد در شورای اداری خاتم:

برای انتخاب مدیران و مسئولان استان ۱۲ معیار و شاخص در نظر گرفته‌ایم

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۵:۴۱
کد خبر: ۳۲۲۲۶۱
استاندار یزد با اشاره به ضرورت وجود تعهد، تخصص و اعتقاد به خدمت در مدیران گفت: برای انتخاب مدیران و مسئولان استان 12 معیار و شاخص در نظر گرفته‌ایم

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سیدمحمد میرمحمدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم با بیان اینکه در دوره جدید اظهار داشت : در دو سال گذشته همواره در بحث توزیع اعتبار به شهرستان‌های استان طبق قانون تدوین‌شده مجلس شورای اسلامی عمل کرده‌ایم و ریالی خلاف قانون پرداخت‌نشده است.

"سید محمد میرمحمدی " با اشاره به اینکه هرگز خلاف قانون و مقررات عمل‌نکرده‌ایم افزود : در حوزه انتخاب مدیران و مسئولان استان نیز 12 معیار و شاخص در نظر گرفته‌ایم و در انتخاب مدیران، اتوبوسی عمل‌نکرده‌ایم.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان ویژگی‌های مدیران انتخاب‌شده در استان را برشمرد و تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در دولت یازدهم مسئولانی را انتخاب نمائیم که تعهد، تخصص، وجدان کاری و اعتقاد به خدمت به مردم داشته باشند و در راه خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نشناسند.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش شدید قیمت نفت در دولت تدبیر و امید برخلاف دولت گذشته که درآمد حاصل از فروش نفت به 700 تا 900 میلیارد دلار رسیده بود اشاره و تصریح کرد : در دولت یازدهم با کمترین اعتبارات، بیشترین خدمات به مردم صورت گرفته و اجازه هدر رفتن اعتبارات را به کسی نداده‌ایم.

وی افزود می‌بایست در هر شهرستانی از نیروهای بومی آن شهرستان استفاده شود و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم فراهم گردد.

استاندار یزد در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی 95-1394 علم‌آموزی و کسب دانش را از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر هر جامعه روبه‌پیشرفت دانست و گفت : بنیان پیشرفت و توسعه در هر جامعه‌ای از مدارس و آموزشگاه‌های آن اجتماع آغاز می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز