زنگ مهر در مدرسه نمونه دولتی دخترانه شهید بهداشت به صدا در آمد

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۳:۴۹
کد خبر: ۳۲۲۲۷۸
زنگ مهر در مدرسه نمونه دولتی دخترانه شهید بهداشت به صدا در آمد
مراسم نواختن زنگ مهر در مدرسه نمونه دولتی دخترانه شهید بهداشت با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، فرماندار قائمشهر در آئین نواخته شدن زنگ مهر با بیان اینکه دانش آموزان، آینده سازان ایران اسلامی هستند، گفت: فرا رسیدن اول مهر ماه مهر و مهربانی را به همگان تبریک عرض می کنم.

وی افزود: ماه مهر ماه پیوند به دوستی است، ماهی است که  محبت بین دانش آموزان و قلم را بیشتر می کند.

محمدی با بیان اینکه از دانش آموزان می خواهیم  آینده کشور را دلسوزانه به دست بگیرید، افزود: در زمان مدیریت دانش آموزان  کشور شاهد بالندگی و رشد بیشتر خواهد شد.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید، افزود: باید یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه 36 هزار دانش آموز و پنج هزار معلم شهید و همچنین شهدای شاخص آموزش و پرورش یعنی شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهید اهل قلم استاد مرتضی مطهری که از افتخارات تعلیم و تربیت است گرامی داشته شود.

وی یکی از سیاست های آموزش و پرورش را توسعه مشارکت همه جانبه دانست و گفت: در راستای تحقق این سیاست درصدد هستیم از مشارکت اولیا و مربیان استفاده کنیم.

رسولی با بیان اینکه مهر امسال را با کمترین مشکل آغاز کرده ایم، تصریح کرد: غریب به چهار هزار معلم و 50 هزار دانش آموز را ساماندهی کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان روستایی در مدارس شهری ثبت نام نمی شوند، افزود: از مدیران خواستیم تا از دانش آموزان روستایی در شهر ثبت نام نکنند و با مدیر متخلف به طور جد برخورد خواهد شد.

رسولی ادامه داد: برای جلوگیری از مهاجرت دانش آموزان از روستاها به شهر، با کمک بخشداری  و دهیاری ها موفق شدیم بیش از 16 مدرسه را در روستاها هوشمندسازی کنیم.

 در پایان باید بگویم: از مدرسه مرحوم عبدالعلی احمدی در روستای رکابدارکلا قائمشهر که با همت دکتر رشیدی برادر شهید رشیدی و مشارکت آموزش و پرورش شهرستان مرمت و نوسازی گردید بازدید شد.

نظر شما
نظرات
Hp
|
-
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
نمونه دولتی از هر نظر عالیه،ممنون از کارمندان و معلمان گرامی این مدرسه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز