معاون استاندار تهران:

بررسی دوره ای عملکرد صنایع کشور از سیاست های دولت یازدهم است

۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰:۵۶
کد خبر: ۳۲۲۳۷۱
بررسی دوره ای عملکرد صنایع کشور از سیاست های دولت یازدهم است
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی بخشدار فشافویه و روسای ادارات صنعت معدن وتجارت، شبکه بهداشت ری، معاون طرح وبرنامه سازمان صنعت معدن وتجارت استان تهران و کارشناسان صنایع از واحدهای صنعتی کوشافن پارس ، پارس سارایه و نماسازان امروز در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در حاشیه بازدید از واحد های صنعتی شهرک صنعتی شمس آباد، این شهرک را از مهم ترین شهرک های صنعتی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت : وجود کارخانجات متنوع و برخی برندهای مطرح ، شهرک صنعتی را از جایگاه ویژه ای برخوردار نموده است .

معاون استاندار تهران ضمن تاکید بر حل مشکلات واحدهای صنعتی و فراهم نمودن شرایط مناسب و ایده آل برای افزایش تولید و اشتغال در میان جوانان بیان داشت: رفع مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی نیازمند بسترسازی و برنامه ریزی مدون و اصولی می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری در ادامه سخنان خود بررسی دوره ای شرایط صنایع کشور را از مهم ترین سیاست های دولت یازدهم عنوان نمودند.

افضلی رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار شهرستان ری، بازدید هفتگی از واحدهای تولیدی و صنعتی را از اولویت های کاری این اداره دانست و افزود : برگزاری این جلسات با حضور نماینده عالی دولت و دیگر مسئولین باعث تسریع در مرتفع ساختن موانع و ارتباط بیشتر مسئولان و متولیان صنعت خواهد شد.

لازم به ذکر است در این دیدارها ضمن بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد تولیدکنندگان به بیان مشکلات خود در حوزه های سرمایه در گردش ، آماده سازی بستر مخابراتی و پهنای باند مناسب اینترنتی و حمل و نقل پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز