خطیب نماز عید قربان خرم‌آباد :

عید قربان ایثار و از خودگذشتگی را به ما یاد می‌دهد

۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۶:۵۵
کد خبر: ۳۲۲۳۹۳
عید قربان ایثار و از خودگذشتگی را به ما یاد می‌دهد
عید قربان ایثار و از خودگذشتگی را به ما یاد می‌دهد و باید بدانیم که دست کشیدن از انواع تعلقات مادی مانند ثروت، فرزند و خیلی چیزهای دیگر ایثار است.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ،حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم متقی‌نیا صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در خرم‌آباد ضمن تبریک این عید بزرگ مسلمانان اظهار داشت: خداوند بزرگ افراد را به طریق مختلف امتحان کرده تا از اعماق وجودشان از تعلقات مادی دست کشیده و به خداوند منان برسند.

وی عید قربان را روز قربانی کردن امیال و خواسته‌های خود در مقابل خداوند دانست و  افزود: عید قربان ایثار و از خودگذشتگی را به ما یاد می‌دهد و باید بدانیم که دست کشیدن از انواع تعلقات مادی مانند ثروت، فرزند و خیلی چیزهای دیگر ایثار است.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به یکی از سخنان امام خمینی(ره) در مورد عید قربان گفت: امام خمینی(ره) فرمودند عید قربان عیدی است که انسان‌های آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می‌اندازد، قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد در راه خدا را به فرزندان آدم و اولیای خود می‌دهد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات عنوان کرد: مقام معظم رهبری به داشتن آگاهی و بصیرت ملت قبل از انتخابات و سد کردن راه‌های نفوذ دشمن تاکید زیاد داشته‌اند که باید حواسمان باشد.

متقی‌نیا با اشاره به برنامه دشمن برای انتخابات آتی تصریح کرد: ما باید راه‌های نفوذ دشمنان در کشور را مسدود کنیم، دشمن برای انتخابات یک هندسه خاص طراحی کرده که آن نفوذ از طریق مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز است که باید به هشدارهای داده شده توجه کنیم.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به جنایات رژیم آل‌سعود در یمن و رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی اظهار داشت: ما جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و جنایات آل‌سعود در یمن را محکوم می‌کنیم و  آل‌سعود همان آل‌یهود است و به امید خداوند به‌زودی به آل سقوط تبدیل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز