آیت‌الله صافی گلپایگانی:

حوادث دردناک مکه تکلیف امت اسلامی را سنگین‌تر کرد

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۳:۵۷
کد خبر: ۳۲۲۶۲۰
حوادث دردناک مکه تکلیف امت اسلامی را سنگین‌تر کرد
آیت‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی در زمینه حادثه تأسف برانگیز مکه گفت: بی‌شک وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امت اسلامی زیادتر کرده که باید با تدبیر، مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت وقوع حادثه اسفناک مکه مکرمه پیامی صادر کرده که در متن این پیام آمده است: حادثه اسفناک و ضایعه مولمه در خانه امن الهی که منجر به کشته و مجروح‌شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام شد، تأسف و تأثر فراوان را به همراه داشت.

در این پیام تصریح شده است: إنّا لله و إنّا الیه راجعون، با قلبی آکنده از اندوه و ناراحتی، این حادثه اسفبار را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و خانواده‌های داغدار، و به امت اسلامی در سراسر جهان تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی برای قربانیان، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و شفای کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

در بخش پایانی پیام خاطرنشان شده است: بی‌شک وقوع چنین حوادث دردناکی، تکلیف را برای امت اسلامی زیادتر کرده که باید با تدبیر، مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری کرد و راه برای انجام مناسک حج در خانه امن الهی که قبله مسلمانان و کعبه آمال چند میلیارد مسلمان است، فراهم کنند.

نظر شما