معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان:

فعالیت سمن ها با تشکیل شورای هماهنگی ،کیفیت بخشی می شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۶:۴۲
کد خبر: ۳۲۲۷۱۳
فعالیت سمن ها با تشکیل شورای هماهنگی ،کیفیت بخشی می شود
با تشکیل شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد ، تلاش خود را برای کیفیت بخشی فعالیت سمن ها در قالب برپایی جلسه های هم اندیشی و نیزبرشمردن اهمیت این نهاد اثر گذار دربین جوانان توسعه خواهیم داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان " هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در دومین جلسه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد با تأکید بر اینکه یکی ازمحورهای فعالیت سیزده گانه سند ملی توسعه ساماندهی امورجوانان برنامه شناسی و تقویت سازمان های مردم نهاد خواهد بود ،ازتأسیس 43 سمن بعنوان راهبرد اولیه امور جوانان یاد کرد و گفت : اگر کمیت در تأسیس سازمان های مردم نهاد در قامت کنونی ادامه پیدا کند ، بدون تردید در راهبرد توسعه امور جوانان توفیق قابل ملاحظه ای بدست نخواهیم آورد .

وی با بیان این سخن که هر کمیتی باید به کیفیت ختم شود ،از روند فعالیت سمن ها ابراز نگرانی کرد و یادآور شد :سمن ها باید با افزایش تعداد اعضاء و تقسیم وظایف به شکل ملموس تری در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشند .

اسماعیلی حضور نماینده سمن ها در شورای داوری طرح های اداره کل  ، مشارکت در اجرای تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی و نیز تأسیس سمن سراها را از ماموریت هایی نام بردکه باید سازمان های مردم نهادر آن نقش پررنگی داشته باشند .

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان تحقق راهبرد های توسعه در هر زمینه ای از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را مستلزم مشترکات ذهنی و روانی یک مجموعه ارزیابی کرد و افزود : هرسازمان مردم نهاد باید از نیروهایی تشکیل شود که برآیند اندیشه های آنان به پیشبرد اهداف مورد نظر منتهی شود .

وی دراین ارتباط به ایجاد شورای هماهنگی در درون این سازمان ها اشاره کرد و گفت :با تشکیل شورایی متشکل ازپنج عضو انتظار می رود روند فعالیت سمن ها به سوی کیفیت بخشی امور حرکت کرده و در نتیجه محصول این تعامل و مفاهمه به بهبود فرایندهای توسعه بیانجامد .     

گفتنی است در اختتامیه این نشست مجمع انتخاباتی برگزار شد که آقایان احمد دوست ،خان زاده،رازدار ، یوسفی و خانم سکوتی با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای شورای هماهنگی سمن های استان انتخاب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز