سرمربی تیم والیبال کارگران استان قزوین:

قزوین برای نخستین بار قهرمان کشور شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۳۰۹۹
قزوین برای نخستین بار قهرمان کشور شد
معمارزاده: تیم منتخب استان قزوین در رقابت های پیشین کارگران والیبال کشور عناوین متعددی را کسب کرده اما امسال برای نخستین بار با شایستگی قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تیم والیبال کارگران سپهرالکتریک که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت های والیبال قهرمانی کارگران کشور شرکت کرده بود توانست با غلبه بر تیم گلستان عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

پرویز معمارزاده سرمربی تیم سپهرالکتریک در خصوص این رقابت ها گفت: در فینال مسابقات سپهر الکتریک با حساب 3 بر یک از سد آزمایشگاه سینا گلستان گذشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

وی ادامه داد: استان قزوین همیشه در این رقابت ها حضور برجسته ای داشته و توانسته است عناوین متعددی را کسب کند اما امسال برای اولین بار توانست در تاریخ سی و دوساله این رقابت ها  بر سکوی نخست بایستد.

معمارزاده گفت: در مسابقه رده بندی نیز تیم والیبال کارگران قالی سلیمان اصفهان با حساب 3 بر صفر از سد شرکت بهره برداری مترو تهران گذشت و مقام سوم را از آن خود کرد.

وی سطح مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همیشه مسابقات کارگران کشور در خوبی برگزار می شود به این دلیل که تیم ها از بازیکنانی که در لیگ والیبال حضور دارند استفاده می کنند.

رقابت های دسته اول قهرمانی والیبال کارگران کشور از هفته گذشته با حضور 11 تیم و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگران استان قزوین در سالن ورزشی شهید سرلشگر عباس بابایی قزوین جریان داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز