امام جمعه شیراز:

رژیم آل سعود در حادثه منا، مسوولیت بی کفایتی خود را بپذیرد

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۶:۵۱
کد خبر: ۳۲۳۱۸۴
رژیم آل سعود در حادثه منا، مسوولیت بی کفایتی خود را بپذیرد
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه منا گفت: رژیم آل سعود که متضمن و متکفل ایجاد امنیت و رفاه کامل برای حجاج سراسر عالم است، باید مسوولیت بی تدبیری و بی کفایتی خود را پذیرفته و از فرافکنی و مقصر جلوه دادن دیگران اجتناب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله اسدالله ایمانی، در ادامه این بیانیه آمده است: استماع خبر وقوع حادثه هولناک وتاثر برانگیز منا در حج ابراهیمی امسال و فوت جمع بیشماری از حجاج بیت الله الحرام و مصدومیت گروه کثیری دیگر، موجب تاسف و تالم خاطر شدید شد.

حجاج عزیزی که پس از وقوف در عرفات و انجام اعمال، به مسلخ عشق آمده و خود قربانی درگاه رب العالمین شدند .

این بیانیه می افزاید: این دومین حادثه تلخ و دردناکی است که امسال برای ضیوف الرحمانی که مهاجراً الی الله و برای رضای او عازم سرزمین وحی شده اند، می باشد .

در این بیانیه آمده است: رژیم دست نشانده و منحوس آل سعود در ماه حرام و حتی در عید قربان دست از قتل عام مردم بی گناه و مظلوم یمن برنداشته و در تقویت بنیه مالی و نظامی کفار تکفیری داعش برای کشتار مردم سوریه، عراق، مصر و دیگر بلاد اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم تلاش زیادی می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت وقوع این ضایعه مولمه به ساحت مقدس حضرت صاحب الامروالزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و جمیع مسلمانان و آزاد اندیشان جهان و ایران اسلامی و اهالی مکرم سومین حرم اهل بیت (ع)، بالاخص بستگان این به حق پیوستگان، علو درجات و غفران و رحمت الهی را برای آنان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای داغداران این حادثه تاثر برانگیز از خداوند منان مسالت و ضمن عرض تسلیت به دولت محترم تدبیر و امید، بررسی و پیگیری تمامی ابعاد حادثه و رسیدگی به مسائل حقوقی آن را خواهانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز