استاندار فارس :

دولت صعودی در رابطه با حادثه منا باید پاسخگو باشد

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۷:۵۱
کد خبر: ۳۲۳۲۲۶
دولت صعودی در رابطه با حادثه منا باید پاسخگو باشد
استاندار فارس گفت: حادثه منا اگر به دلیل ضعف مدیریتی رخ داده باشد و یاهر دلیل دیگری به دنبال داشته است دولت سعودی باید پاسخگو باشد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس سید محمد علی افشانی،در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جان باختگان حادثه منا اظهار داشت: دولت صعودی در مقابل خانواده های جان باختگان حادثه تاسف بار منا باید پاسخگو بوده و نباید اجازه دهیم حق هموطنانمان ضایع شود.

وی افزود: در پی حادثه غم انگیز منا کمیته ویژه ای در استان تشکیل شده و کلیه اقدامات لازم جهت هماهنگی ورود اجساد جان باختگان وهمچنین مصدومین این حادثه به استان از طریق این کمیته انجام خواهد شد.

مهندس افشانی ابراز داشت: تاکنون اطلاعات دقیقی از تعداد قربانیان ومفقودین این حادثه که مربوط به استان فارس می باشد بدست نیامده و به محض دریافت رسمی آن از طریق سازمان حج و زیارت استان فارس اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار فارس افزود: شناسایی دقیق اجساد باید حتما صورت بگیرد و پس از حصول اطمینان به خانواده های جان باختگان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی  تاکید کرد: در شهرهایی که میزبان پیکر جان باختگان می باشند نیزکمیته ای به ریاست فرمانداران تشکیل خواهد شد و برنامه ریزی های لازم را انجام خواهند داد و جهت سرکشی و ابراز همدردی با خانواده ها در منازل آنها حضور می یابند.

استاندار فارس در خصوص برگزاری مراسم استقبال و تشییع اجساد جان باختگان اظهار داشت: در این خصوص تابع تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های کشور خواهیم بود و این مراسمات هماهنگ با دیگر استانها برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز