در پی حادثه صحرای منا؛

ابراز همدردی جامعه دریایی و بندری هرمزگان با داغدیدگان

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۰:۵۲
کد خبر: ۳۲۳۳۶۶
ابراز همدردی جامعه دریایی و بندری هرمزگان با داغدیدگان
در پی حوادث تلخ وجانسوز در صحرای منا که به کشته وزخمی شدن هزاران تن از حجاج ایرانی و دیگر کشورهای اسلامی انجامید، جامعه دریایی و بندری هرمزگان با صدور بیانیه‌ای با بازماندگان قربانیان این واقعه دلخراش ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در بخشی از بیانیه جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان چنین آمده است: فاجعه مصیبت بار منا که به سبب آن جمع کثیری از مسلمانان کشورهای مختلف اسلامی به ویژه هموطنان گرانقدر جان باخته و یا مجروح و مصدوم شدند، آنقدر تکان دهنده بود که موجبات تالم و تاثر هر فرد مسلمانی را فراهم می آورد.

عرض تسلیت اقدام کوچکی است که می توان آنرا برای التیام درد بازماندگان این واقعه دلخراش تقدیم درگاه پر از رنج و تالم شان کرد؛ بر همین اساس به عنوان بخشی از جامعه اقتصادی کشور، مراتب تاسف و تاثر خود را از جان باختن صد‌ها مسلمان بیگناه و هموطنان عزیزمان به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران ابراز می‌داریم.

جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان بدینوسیله یاد و خاطره زائران مظلوم بحق پیوسته بویژه هموطنان عزیز را در جوارخانه خدا گرامی داشته، غفران و رحمت واسعه الهی برای آنان و صبرجمیل جهت بازماندگان وملت بزرگ ایران از خداوند بزرگ مسئلت می دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز