فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

آمریکا در خواب ببیند که دوباره به ایران برگردد

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۵:۳۴
کد خبر: ۳۲۳۷۷۲
آمریکا در خواب ببیند که دوباره به ایران برگردد
سردار غلامعلی ابوحمزه گفت: مگر آمریکا خواب ببیند که دوباره به ایران برگردد و به چپاول بیت‌المال بپردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان در جمع رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات مصلا نهاوند اظهار داشت: امروز در جامعه ما افرادی ناخواسته و یا از روی نادانی به دنبال ایجاد شبهه در 8 سال دفاع مقدس در بین نسل جوانی هستند که آن دوران را درک نکرده‌اند این افراد در بعضی موارد تریبون دشمنان شده‌اند.

وی گفت: شما رزمندگان و بسیجیان عزیز خاطرات و حقایقی از جنگ را در سینه‌های خوددارید که امروز و در دوران جنگ نرم وقت بازگو کردن آن است زیرا حقایق و معنویاتی که شما به چشم خود دیده و لمس کرده‌اید در دوران پر شبهه فرهنگی امروز چراغ راه روشنی به‌سوی آینده‌ای متعالی و ارزشمند در جامعه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: متأسفانه بهترین خاطرات دوران دفاع مقدس هنوز به‌خوبی برای نسل جوان بازگو نشده و اگر بیشتر این حقایق بازگو شود تأثیر بسزایی در جامعه غبارآلود امروز دارد.

ابوحمزه بیان کرد: سردار حاج میرزای سلگی اهل شهرستان نهاوند که مایه افتخار ما و از یادگاران 8 سال دوران دفاع مقدس است خاطرات بسیار جالب و پرمحتوایی از آن دوران دارد که تعدادی از آنها در قالب یک کتاب ارزشمند به رشته تحریر درآمد.

وی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص ترفندهای دشمن در جمع پاسداران گفت: ایشان فرمودند که مواظب مکر دشمن باشید زیرا مبادا دشمن را از در بیرون کنید و از پنجره با ترفند جدیدی وارد شود، دشمن قسم‌خورده ما به دنبال نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی در تمامی زمینه‌ها می‌باشد.

ابوحمزه بیان کرد: مقام معظم رهبری همیشه و در بیشتر سخنرانی‌های خود اشاره مهمی به درد فرهنگی در جامعه داشته‌اند که اگر آن را دوا نکنیم دشمن از راه فرهنگی کشور را نابود می‌کند و همه ما بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در این راه مسئول هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: مگر آمریکا خواب ببیند که دوباره به ایران برگردد و به چپاول بیت‌المال بپردازد و مقام معظم رهبری نیز در مورد رابطه با آمریکا فرمودند که مذاکرات با آمریکا فقط و فقط بر سر مسائل هسته‌ای می‌باشد و نه چیز دیگر زیرا او خیانت و جنایت‌های زیادی را در حق ملت ایران روا داشته است.

در پایان این مراسم از کتاب آب هرگز نمی‌میرد که مجموعه خاطرات سردار جانباز حاج میرزا محمد سلگی می باشد رونمایی شد و با دادن لوح تقدیر از وی و چند رزمنده دیگر قدردانی شد و در این مراسم بیش از 2000 رزمنده دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز