مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

مجموعه تئاتر شهر شیراز به زودی افتتاح می شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۷:۴۵
کد خبر: ۳۲۳۸۳۵
مجموعه تئاتر شهر شیراز به زودی افتتاح می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مجموعه تئاتر شهر به زودی در در دروازه کازرون شیراز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس ،بهزاد مریدی در آیین افتتاح سالن استاد سپاسدار و افتتاحیه 26 جشنواره استانی تئاتر فجر  اظهار داشت: این مجموعه شامل سالن استاد ابوریحان،سالن استاد لایق و سالن استاد بابا ملک است

وی افزود: سالن استاد لایق دراسفند ماه به اتمام می رسد و سالن استاد بابا ملک همزمان با آیین اختتامیه 26 جشنواره تئاتر فجر کلنگ زنی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را برای فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز تئاتر شهر انجام می دهیم تا جشنواره زدگی در هنرمندان از بین برود و این قشر اجرای عمومی برای مردم  نیز داشته باشند.

مریدی ادامه داد: با حمایت دوستان هنرمند به دنبال ساخت تماشاخانه های گوناگون درسراسر استان فارس هستیم  که به طور حتم با همت مسئولان این موضوع عملیاتی می شود.

وی حمایت شهرداری و شورای شهر شیراز برای ساخت تماشاخانه دراین کلانش شهر را ضروری دانست و افزود: شرایط باید به گونه ای فراهم شود که  هنرمندان بتوانند با خاطری آسوده و فراغ بال فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهند.

مریدی  تصریح کرد: درصورت ساخت تماشاخانه در شهر شیراز، اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی فارس این اماکن را تجهیز می کند تا بدین وسیله با برگزاری کارگاه های آموزشی مناسب ، کیفیت تئاتر شهر شیراز افزایش یابد  و جشنواره زدگی  هنرمندان از بین رود.

تماشاخانه سال های  35 شهر شیراز زنده شد

 پیشکسوت تئاتر شیراز نیز در آیین افتتاح  سالن استاد سپاسدار ، تماشاخانه ها  را متعلق به هنرمندان دانست و عنوان کرد:  با افتتاح سالن  استاد سپاسدار یاد  تماشاخانه سعدی سال های 35 شهر شیراز زنده شد.

 رحیم هودی در ادامه عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را مناسب ارزیابی کرد  ابراز داشت: بعد از ناصر کجوری مدیرکل سالیان گذشته فرهنگ و ارشاد استان که فعالیت بسیاری مناسبی را برای  هنر شیراز انجام داد خوشبختانه به واسطه عملکرد مطلوب مریدی  دوباره شاهد زنده شدن آن دوران هستیم که امید است این روند ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز