معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان:

کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان کرمان/شهرستان بافت در صدر آمار طلاق‌های استان کرمان

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۰:۲۹
کد خبر: ۳۲۳۹۲۸
کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان کرمان/شهرستان بافت در صدر آمار طلاق‌های استان کرمان
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: شاهد کاهش 9 درصدی ورود پرونده‌های طلاق به دادگستری استان کرمان نسبت به سال گذشته هستیم و در شهرستان کرمان هم شاهد 17 درصد کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید خالقی صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در محل دادگستری کل اظهار داشت: بیشترین افزایش ورودی پرونده‌های طلاق مربوط به شهرستان ریگان با 54 درصد رشد و شهربابک با 34 درصد رشد است.

وی با بیان اینکه وضعیت طلاق در پنج ماهه نخست سال جاری را از دو منظر شامل ورودی پرونده‌ها به دادگستری و آمار ثبت اسناد بررسی کرده‌ایم.افزود: آمار ازدواج و طلاق در استان کرمان طی 5 ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان همچنین از کاهش 33 درصدی ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری شهرستان انار و کاهش 25 درصدی این پرونده‌ها به دادگستری زرند خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان کرمان هم شاهد 17 درصد کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری هستیم.

خالقی در ادامه سخنان خود با اشاره به آمار ثبت اسناد درباره طلاق و ازدواج در پنج ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: بر اساس این آمار ازدواج و طلاق هفت درصد افزایش داشته است.

این مقام قضائی  یادآور شد: بیشترین افزایش طلاق‌های ثبت شده مربوط به شهرستان بافت با 69 درصد رشد و کمترین این آمار هم به ماهان با 30 درصد کاهش اختصاص دارد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز