آیت‌الله نوری‌همدانی:

مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان سکوت نکنند

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۷:۰۴
کد خبر: ۳۲۴۰۱۲
مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان سکوت نکنند
یکی از مراجع تقلید گفت: مسلمانان نباید هیچ گاه در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان سکوت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه فضای مجازی و ارتباطات امروز نقش مهمی در کشور دارد، اظهار کرد: باید از نظر ارتباطات و فضای مجازی کشور دارای وسایل قوی ارتباطی باشد و امروز کشور در حوزه ارتباطات کشور پیشرفته‌های خوبی داشته است.

وی افزود: هر مسئله‌ای که به فرهنگ و فکر مردم جامعه مرتبط باشد مسئله پیچیده و ظریفی است که به دلیل اینکه مردم امروز با فضای مجازی در ارتباط هستند باید به این مسئله اهمیت بیشتری داده شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دو نوع جنگ نرم و سخت در جهان کنونی وجود دارد، گفت: همیشه میان حق و باطل جنگ بوده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در جنگ نرم تاکید ویژه‌ای به بصیرت مردم و هوشیاری آنان دارند، همه مردم در جنگ نرم مسئولیت و داشتن بصیرت بر عهده‌شان است.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان نباید هیچگاه در برابر ظلم و باطل سکوت کنند، گفت: همیشه مردم باید به دنبال حق باشند و در برابر اقدامات شوم دشمنان بی‌تفاوت و ساکت نباشند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در جنگ نرمی که امروز دشمنان اسلام به راه انداخته‌اند پیروز شوند، دشمنان همیشه نقشه‌های شومی برای نابودی اسلام در سر دارند.

نظر شما