افتتاح نمایشگاه هنری منبت در محمودآباد

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۳:۵۷
کد خبر: ۳۲۴۰۱۸
افتتاح نمایشگاه هنری منبت در محمودآباد
پیش از ظهر امروز و به مناسبت دهه ولایت و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی و انجمن خوشنویسان محمودآباد نمایشگاه هنری منبت در محمودآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد و یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد و خلیلی، از اعضای عضو شورای اسلامی شهر و هنرمندان و علاقمند به هنرهای تجسمی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار شد.

در این نمایشگاه 40 تابلو از آثار منبت استاد حاج ابراهیم کثیری در قالب دست نوشته و اشعار و آیات قرآن بر روی چوب و در قالب کند وکاری و منبت به نمایش گذاشته شد.

حاج ابراهیم کثیری از هنرمندان با سابقه شهرستان محمودآباد بشمار می رود که بیش از 10 سال است در فروشگاه کسب خود به منبت کاری و خلاق آثار هنری به روی چوب می پردازد.

کثیری در گفتگو با خبرنگار برنا در محمودآباد ضمن گلایه از عدم حمایت مدیران شهری از هنرمندان گفت: حضور مدیران شهری در کنار هنرمندان در آئین افتتاح نمایشگاه های هنری موجب قوت دل و افزایش روحیه هنرمندان میگردد که متاسفانه بعضاً شاهد بی مهری مسئولان شهر هستیم.

وی افزود: هنرمندان محمودآبادی نیازمند جایگاه و مکانی برای تمرین و خلق آثار هنری خود می باشند که توجه به این مهم از سوی مسئولان یک ضرورت به شمار می رود.

امیر امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، طی سخنانی در آئین افتتاح این نمایشگاه ضمن قدردانی از حضور و توجه مسئولان به هنرمندان گفت: شهرستان محمودآباد از ظرفیت های هنری بی شماری بهره مند می باشد که نیازمند توجه و حمایت جهت باروری می باشد.

ایشان ضمن تبریک دهه ولایت و تسلیت درگذشت زائرین حرم امن الهی از برگزاری یکدوره آموزشی نهج البلاغه برای مدیران واعضای کانون های مساجد خبر داد و گفت: به مناسبت عید ولایت و امامت عید غدیر خم این دوره آموزشی پنج شنبه هفته جاری برگزار می گردد.

photo_2015-09-28_15-21-11

photo_2015-09-28_15-21-49

photo_2015-09-28_15-22-11

photo_2015-09-28_15-22-01

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز