مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی:

هیچ کس حق استفاده از امکانات دولتی را له یا علیه کسی در انتخابات ندارد

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۵:۲۷
کد خبر: ۳۲۴۲۱۷
هیچ کس حق استفاده از امکانات دولتی را له یا علیه کسی در انتخابات ندارد
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: مجریان انتخابات باید بی طرف بوده و هیچ مسئولی نیز حق استفاده از امکانات دولتی را له یا علیه کسی در انتخابات ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در شورای اداری شهرستان میاندوآب با ابراز تاسف از فاجعه منا، اظهار کرد: متاسفانه عربستان به جای آنکه به امنیت زائران را تامین کند، به فکر تقویت داعش و گروه های تروریستی برای کشتار مردم مظلوم و مسلمانان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه ما در مقابل دنیا و استکبار جهانی ایستادیم، افزود: استقامت و قدرت خدا سبب شد تا برای نخستین بار در طول تاریخ رزمندگان ما از تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برای سال 94 اولویت های مهمی از جمله دو هدف عمده در نظر داشت، گفت: نخستین هدف دولت به ثمررساندن مذاکرات هسته ای بعد از 12 سال که به مثابه جنگ تحمیلی دیگری بود، برای سال 94 بود.

مصطفوی بااشاره به اینکه دشمنان به بهانه های مختلف می خواستند مانع از پیشرفت ما شوند، تصریح کرد: اکنون این مذاکرات به نتیجه رسیده و امیدواریم به زودی نتیجه مذاکرات هسته ای را لمس کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اولویت دوم دولت برای امسال عنوان کرد و افزود: دولت می خواهد زمینه را برای مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم فراهم کند.

وی با بیان اینکه وجود سلایق مختلفی که در چارچوب نظام فعالیت دارند، در انتخابات امری مهم و تاثیرگذار است، اظهار کرد: در این صورت است که مردم می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

مصطفوی امانتداری را پیش شرط دیگر انتخابات عنوان کرد و گفت: مجریان انتخابات باید بی طرف بوده و هیچ مسئولی نیز حق استفاده از امکانات دولتی را له یا علیه کسی در انتخابات ندارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران اسلامی نمونه بارز دموکراسی در دنیاست، اظهار کرد: در ایران اسلامی همه مسئولان مستقیم و یا باواسطه توسط مردم انتخاب می شوند و در واقع اداره کشور متکی به آرای مردم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز