برگزاری مانور رژه خودرویی آتش نشانی در محمودآباد

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۲:۵۵
کد خبر: ۳۲۴۲۶۲
برگزاری مانور رژه خودرویی آتش نشانی در محمودآباد
صبح امروز همزمان با روز ملی ایمنی و آتش نشانی مانور رژه خودرویی آتش نشانی در سطح شهر محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ حسن ذبیح پور، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار برنا در محمودآباد گفت: به منظور آشنایی شهروندان با توانمندی های خودرویی و ماموریت های آتش نشانی و پاسداشت زحمات و خدمات همکاران آتش نشانی شهرداری محمودآباد این مانور در سطح شهر محمودآباد برگزار می گردد.

ذبیح پور گفت: در این مانور استعدادهای خودرویی آتش نشانی شهرداری محمودآباد اعم از 3 دستگاه خودروی آتش نشانی، 2 دستگاه موتور چهار چرخ امداد، قایق تند روی امداد و نجات، موتور سیکلت های تیلر، یک فروند جت اسکی، دو دستگاه ون شامل کاروان آتش نشانان افتخاری و همچنین خودروی حمل مواد شیمیایی در قالب کارنوال ایمنی در سطح شهر به مانور پرداختند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد با اشاره به اهمیت ارتقاء فرهنگ ایمنی و آموزش شهروندان بمنظور پیشگیری از تلفات در حوادث احتمالی و بلایای طبیعی گفت: برای اولین بار در محمودآباد فراخوان جذب آتش نشان افتخاری در سطح شهر اطلاع رسانی شده و 50 داوطلب اعم از زن و مرد جذب و آموزش های مقدماتی صورت گرفت.

وی گفت: باید فرهنگ سازی و آموزش و اطلاع رسانی در جامعه در حوزه ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی افزایش یابد که این مهم تنها در سایه مشارکت و همکاری شهروندان تحقق می یابد و آتش نشانی به تنهایی نمی تواند در حوزه مسمر ثمر باشد.

قابل ذکر است یحیی یوسف پور، فرماندار، زراعتی، معاون فرمانداری محمودآباد، شعبانی، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه و مدیران ادارات محمودآباد از نزدیک نظاره گر این مانور بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز