سرپرست هیات نجات غریق استان اعلام کرد:

مازندران میزبان مسابقات نجات غریق قهرمانی آقایان و بانوان کشور

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۸:۵۹
کد خبر: ۳۲۴۲۶۸
مازندران میزبان مسابقات نجات غریق قهرمانی آقایان و بانوان کشور
مسابقات نجات غریق آقایان و بانوان قهرمانی کشور به میزبانی مازندران در ساری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ سید غلامرضا رضوی،  سرپرست هیات نجات غریق مازندران، گفت: مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان طی روزهای ششم تا چهاردهم مهرماه به میزبانی مازندران در مجتمع فرهنگی ورزشی وزارت کشور در خزرآباد ساری برگزار می شود.

سرپرست هیات نجات غریق مازندران در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات دریایی ساحلی و استخری در دو بخش آقایان و بانوان گفت: مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور آقایان روزهای هفتم تا نهم و مسابقات بانوان نیز یازدهم تا چهاردهم مهرماه در ساری برگزار می شود.

رضوی افزود: این مسابقات در 90 متر سرعت انفرادی، پرچم در ساحل، شنا در موج، 90 متر سرعت امدادی، 200 متر با مانع، حمل آدمک با پای غواض و تیوپ نجات، 100 متر آدمک با پای غواض، پرتاب طناب در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

رضوی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی آقایان و بانوان کشور  با حضور مسئولین کشوری و استانی و رژه تیم های شرکت کننده  برگزار می شود، افزود: غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و بهروز اسفندیاری، نایب رئیس فدراسیون نجات غریق از سخنرانان مراسم افتتاحیه خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز