مدیر حوزه علمیه قم:

آل سعود فضای آرامی را برای صهیونیست ها ایجاد کرده است/حادثه منا نتیجه بی عرضگی آل سعود است

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۲۴۳۳۹
آل سعود فضای آرامی را برای صهیونیست ها ایجاد کرده است/حادثه منا نتیجه بی عرضگی آل سعود است
مدیر حوزه علمیه قم گفت: آل سعود با دلارهای خود امت اسلامی را به جان هم انداخته و یک فضای آرام برای صهیونیست ها ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در همایش تجلیل از طلاب ممتاز، شاهد و ایثارگر در مدرسه فیضیه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگانی است که با همه وجود در دفاع از ارزش های اسلامی قدم برداشتند.

وی گفت: امسال هفته دفاع مقدس در ایران همراه با حادثه اسفناک منا بود که قلوب مسلمانان را داغدار و موجب ناراحتی شد.

مدیر حوزه علمیه قم گفت: این کشتار مسلمانان در پی بی عرضگی و بی کفایتی مسئولان سعودی رقم خورده است که موجب حزن و اندوه در کشور شد.

حجت الاسلام فرخ فال در ادامه به حضور طلاب در جبهه های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: روحانیون توانستند با حضور خود در جبهه ها بر ارزش معنوی جبهه افزوده و پا به پای دیگر رزمندگان و مردم در دفاع از اسلام بکوشند.

وی بیان داشت: از جمله افتخارات مهم حوزه های علمیه حضور طلاب در جبهه های جنگ با رژیم بعث عراق بود که در همه زمینه ها طلاب حضور داشتند.

مدیر حوزه علمیه قم افزود: جان فشانی شهدا سبب تثبیت انقلاب اسلامی شد و طلاب نسل جدید حوزه علمیه باید رشادت‌های طلاب در 8 سال جنگ تحمیلی را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

حجت الاسلام فرخ فال با تاکید بر گسترش روحیه فرهنگ دفاع مقدس گفت: اگر این روحیه و فرهنگ در جامعه جاری و ساری باشد دشمن به هیچ عنوان نمی تواند فکر تجاوز به ایران را بکند.

وی گفت: دشمن در تلاش است تا مقابل موج بیداری اسلامی ایستادگی کند و جریان انقلاب را از بین ببرد که هیچ گاه موفق نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قم گفت: دشمن همه تلاش خود را می کند که انقلاب از طریق حوزه های علمیه به سراسر دنیا منتشر نشود و مردم با معارف اسلام ناب آشنایی نداشته باشند.

وی با اشاره به فعالت وهابیون گفت: وهابیت که پرچم دار سلفی گری و تکفیر است با پشتیبانی دلارهای آل سعود، طالبان، القاعده و داعش و با هماهنگی رژیم صهیونیستی سعی کرده قرارگاه های آموزش نظامی تشکیل دهد.

حجت الاسلام فرخ فال تاکید کرد: آل سعود با دلارهای خود امت اسلامی را به جان هم انداخته و یک فضای آرام برای صهیونیست ها ایجاد کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز