پاکسازی محوطه تفریحی "سراب قنبر"کرمانشاه از وجود زباله‌ها

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۶:۳۷:۴۲
کد خبر: ۳۲۴۵۱۴
پاکسازی محوطه تفریحی سراب قنبرکرمانشاه از وجود زباله‌ها
فعالان محیط زیست کرمانشاه در حرکتی خودجوش اقدام به پاکسازی محوطه تفریحی "سراب قنبر" کردند.

محوطه تفریحی "سراب قنبر" کرمانشاه به همت گروه "پیام‌آوران اردیبهشت کرمانشاه" از وجود زباله‌ها پاکسازی شد.

13

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، جمعی از فعالان محیط زیست استان در حرکتی خودجوش برای چندمین بار متمادی اقدام به پاکسازی محوطه تفریحی "سراب قنبر" این شهر کردند.

25

"سراب قنبر" از نقاط دیدنی و تفریحی در استان کرمانشاه است که به علت بی‌مبالاتی برخی از شهروندان به محلی برای انباشت زباله‌ها تبدیل شده است.

3

این اقدام ستودنی که توسط گروه "پیام‌آوران اردیبهشت کرمانشاه" صورت گرفت با حضور بسیاری از دوست‌داران طبیعت و محیط زیست این استان با شور و حال خاصی برگزار شد.

16

افشین قهرمانی یکی از شرکت‌کنندگان در این طرح اظهارداشت: در راستای اهداف و فعالیت‌های قبلی گروه پیام‌آوران اردیبهشت کرمانشاه برای چهارمین مرتبه خیابان منتهی‌الیه سراب قنبر توسط اعضای فعال گروه وبعضی از مردم فهیم پاکسازی شد.

2

وی افزود: البته جای دارد از شیرزادی؛ مدیر محترم خدمات نوین شهر کرمانشاه که با ارسال ماشین حمل زباله و اهدا دستکش به افرادی که برای نظافت آمده بودند کمک کردند مراتب تقدیر خود و دیگر دوستان را اعلام کنم.

19

این فعال زیست محیطی تاکید کرد: این حرکت به اطلاع بعضی از سمن‌های دیگر که رسیده بود به کمک و یاری ما شتافتند و همچنین بعضی از رسانه‌ها هم به جهت تهیه خبر وحتی همکاری حضور داشتند.  

8

قهرمانی در پایان گفت: امید است که چنین فرهنگ زیست محیطی روزی در شهر و دیارمان نهادینه بشود و هیچ‌گاه نیاز نباشد برای برداشتن زباله‌ای کسی کمر خم کند.

 

9

17

نظر شما