مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمدخبرداد

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه هتل ورزش شهر یاسوج

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۴:۲۶
کد خبر: ۳۲۴۷۰۶
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان افزود:پروژه هتل ورزش شهر یاسوج از محل اعتبارات استانی و ملی در حال ساحت و احداث می باشد و در صورت تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال 1395 افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برناازیاسوج؛مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه هتل ورزش شهر یاسوج از پیشرفت 60 درصدی این پروژه خبر داد.

جهانبخش ایزد پور با بیان این خبر بیان داشت :پروژه هتل ورزش شهر یاسوج یکی از مهمترین پروژه های در دست اجرا در اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد .

ایزد پور ادامه داد:کار شروع این پروژه در سال 1386 در زمینی به مساحت 4260 متر مربع شروع شده و تاکنون نزدیک به یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدیر ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد اعتبار لازم برای تکمیل و افتتاح این پروژه را سه میلیارد تومان ذکرکرد و اظهار امید واری نمود با تکمیل و افتتاح این پروژه مشکل اصلی ورزش استان در برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری و برون مرزی نیز مرتفع شود.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان افزود:پروژه هتل ورزش شهر یاسوج از محل اعتبارات استانی و ملی در حال ساحت و احداث می باشد و در صورت تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال 1395 افتتاح خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز