پل سیمره، گلوگاه ناامن برای قاچاقچیان

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۲۵۰۹۴
پل سیمره،  گلوگاه ناامن برای قاچاقچیان
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: پل سیمره به عنوان گلوگاه ورودی به استان ایلام محلی ناامن برای قاچاقچیان است.

به گزارش خبرگراری برنا در ایلام، فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در استان ایلام اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی هر 15 روز یکبار با محوریت برخورد با اراذل و اوباش ، خرده فروشان مواد مخدر ، قاچاقچیان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود

سرهنگ بهروز علیمرادی در با اشاره به اینکه شهرستان چرداول یکی از ورودی ها به داخل استان ایلام محسوب می شود گفت: ایست و بازرسی پل سیمره گلوگاه این ورودی می باشد که با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی این نقطه برای قاچاقچیان نا امن شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تصریح کرد: در نیمه اول امسال 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف وت چندین محموله کالای قاچاق با صدها میلیارد ریال ارزش ریالی توقیف شده است .

وی در ادامه آرامش روانی را نیاز عمومی جامعه دانست و گفت: ارتقاء احساس امنیت در بین مردم اولویت اهداف نیروی انتظامی در اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی است .

سرهنگ علیمرادی با تأکید بر لزوم نهادینه کردن موضوع پیشگیری اجتماعی در بین مردم گفت: در ایام هفته ناجا محور اصلی برنامه های اجتماعی رویکردی پیشگیرانه و آموزشی خواهد داشت .

وی نقش نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی را در پیشگیری از وقوع جرم مهم دانست و گفت: مساجد ، معتمدان محلی ، بسیج ، پلیس های افتخاری ، آموزش و پرورش و رسانه ها نقش مهمی در آموزش و پیشگیری از جرایم دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز