کمال علیپور عنوان کرد؛

۵۳ درصد از بودجه امسال به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص پیدا کرد

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۱:۵۳
کد خبر: ۳۲۵۰۹۸
۵۳ درصد از بودجه امسال به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص پیدا کرد
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی اظهار کرد: در سال جاری 53درصد از بودجه به حوزه فرهنگ و هنر افزایش پیدا کرد تا پاره ای از مشکلات هنرمندان حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ کمال علیپور در مراسم بهره برداری از سینمای مجتمع فرهنگی و هنری حر، به سوءمدیریت و بی کفایتی مدیران آل سعودی در شکل گیری حادثه منا اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولتمردان بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند تا پاره ای از غم مردم کاهش یابد.

  وی در ادامه سخنرانی خود به یکی از دغدغه ها و نگرانی ها در شهرستان قائمشهر که بحث فرهنگی و اوقات فراغت جوانان است اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشورها با عدم ساخت سینما مواجه هستیم و این موضوع باعث شده تا با عدم توجه بخش خصوصی همراه باشیم.

علیپور ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی مصوب گردید کسانی که در بخش سینما و تالار فرهنگی سرمایه گذاری می کنند، شورا و شهرداری ها موظف هستند تا بدون اخذ هیچ عوارضی از آنها حمایت کنند تا ما در شهر از نعمت بزرگ سینما بهره مند شویم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با تاکید براینکه 53 درصد از بودجه به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص پیدا کرد، افزود: 14 درصد از اعتبارات بخش جاری و 53 درصد از اعتبارات به بخش فرهنگ و هنر اختصاص داده شد تا نگرانی های چندین ساله هنرمندان را کم کنیم.

وی به دغدغه مالی هنرمندان  اشاره کرد و گفت: اعتباری بالغ بر 50 میلیارد از بودجه امسال  جزو دیون بخش هنرمندان، نویسندگان که سال ها به تامین اجتماعی بدهکار بودن تعلق گرفت.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در پایان باتاکید براینکه آیا با افزایش 53 درصدی در بخش فرهنگی تمام مشکلات حل و فصل می شود، متذکر شد: امیدواریم در برنامه ششم بیشتر به موضوعات فرهنگی و هنری از قبیل کتابخانه ها در اولویت قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز