فرماندار محمودآباد:

شهروندان از حضور آتش نشانان احساس آرامش می کنند

۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۹:۳۸
کد خبر: ۳۲۵۲۰۰
شهروندان از حضور آتش نشانان احساس آرامش می کنند
سومین آئین تجلیل از آتش نشانان شهرداری های محمودآباد و سرخرود به همت روابط عمومی فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این مراسم با حضور یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، فتاحی، بخشدار مرکزی، هاشمی، بخشدار سرخرود، شهردار محمودآباد و اعضای شوراهای اسلامی شهر محمودآباد و سرخرود و آتش نشانان هر دو شهر در ساختمان شماره دو فرمانداری برگزار گردید.

محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، طی سخنانی در این مراسم گفت: این برنامه به‌مناسبت روز ملی آتش‌نشانی‌ و ایمنی و برای سومین سال به همت روابط‌ عمومی فرمانداری محمودآباد و با همکاری شهرداری سرخ‌ رود و شهرداری محمودآباد با هدف نکوداشت زحمات و خدمات آتش‌نشانان شهرستان برگزار می‌گردد.

مسئول روابط‌ عمومی فرمانداری محمودآباد با اشاره به نقش و جایگاه آتش‌نشانان در جامعه اظهار کرد: روز آتش‌نشان روز تجلیل از ایثارگری انسان‌های پاک سرشتی است که امنیت و رفاه مردم  را بر سلامت و آسایش خویش مقدم می‌داند و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری حادثه‌دیدگان می‌شتابند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری محمودآباد تجلیل از 20 آتش نشان شهرداری ها و نصب سردوشی و درجه آتش‌نشانان جدید، قدردانی از زحمات آتش‌نشانان پیشکسوت از جمله برنامه‌های این آئین عنوان کرد.

در ادامه این مراسم مسئولان دو آتش نشانی شهرداری سرخرود و محمودآباد به تشریح گزارش اقدامات خود پرداختند و شهردار محمودآباد طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات آتش نشانان دو شهردای ها به اجرای طرح آموزش هر شهروند یک آتش نشان در شهر محمودآباد خبر داد و گفت: آموزش و ارتقاء ضریب ایمنی شهر از برنامه های اساسی ما در حوزه آتش نشانی در سال جاری بشمار میرود.

در ادامه این مراسم حمزه جعفرزاده، نائب رئیس شورای اسلامی شهر سرخرود، نیز طی سخنانی ضمن تبریک روز ملی ایمنی و آتش نشانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: ایثار و رشادت آتش نشانان در جامعه نیازمند تکریم و قدرشناسی است و امروز هم شهروندان و هم مسئولین باید نسبت به تلاش آتش نشانان احساس مسئولیت نمایند.

در ادامه این مراسم مهندس یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی و قدردانی از زحمات و خدمات این قشر پرتلاش در جامعه گفت: آتش نشانان سربازان خط مقدم حوادث غیر مترقبه بشمار می روند که باید همواره آماده برای مقابله با هرگونه حادثه ای باشند.

وی گفت: شهروندان از حضور آتش نشانان در جامعه احساس آرامش می گیرند و باید این احساس خوب امنیت و آرامش با حضور به موقع و کمک و افزایش خدمات در بین شهروندان ادامه یابد.

فرماندار محمودآباد افزایش آمادگی آتش نشانان برای مقابله با هرگونه حادثه را مهم عنوان کرد و گفت: بهره مندی و آموزش آخرین متد های روز دنیا در حوزه ایمنی و امداد و نجات همواره باید در دستور کار آتش نشانان قرار بگیرد.

ایشان همچنین با اشاره به افزایش ساخت و ساز و احداث ساختمان های بلند مرتبه در شهر محمودآباد و سرخرود گفت: شهرداری ها و خصوصا آتش نشانی ها باید پیش بینی و تمهیدات لازم برای اطفاءحریق و پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی را بعمل آورند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به اهمیت تجهیز آتش نشانی ها به آخرین تجهیزات روز امداد و نجات در دنیا گفت: تجهیز آتش نشانی یعنی کاهش تلفات انسانی و ادامه آرامش و حیاط در جامعه و شهرداری ها باید در این حوزه بطور جدی ورود کنند.

در بخش پایانی این مراسم سردوشی و نشان لیاقت آتش نشانان توسط فرماندار و شهردار و اعضای شورای اسلامی نصب و با اهدا لوح سپاس و هدیه کارت از زحمات یک ساله آتش نشانان شهرداری محمودآباد و سرخرود تقدیر و تشکر بعمل آمد.

130

129

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز