جانشین فرمانده انتظامی استان یزد:

در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۸ تن، انواع مواد مخدر در یزد کشف شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۲:۱۵
کد خبر: ۳۲۵۴۶۱
در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۸ تن، انواع مواد مخدر در یزد کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشف انواع مواد مخدر در استان یزد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۸ تن، انواع مواد مخدر در یزد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سرهنگ عطاالله احمدی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح یزد که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی استان یزد در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته دستاوردهای مطلوبی داشته است، اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر این نیرو در استان یزد نسبت به زمان مشابه سال گذشته، پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به کشف بیش از ۱۸ تن انواع مخدر در ۶ ماه نخست امسال در استان یزد گفت: در بحث سرقت نیروی انتظامی استان یزد نسبت به زمان مشابه خود در سال گذشته بیش از ۲۱ درصد کاهش سرقت داشته است.

احمدی با اشاره به اهمیت توجه به طرح‌های اجرا شده در نیروی انتظامی استان یزد با ایجاد نظم و امنیت در استان افزود: در ۶ ماهه نخست امسال، بحث کشفیات انواع مواد مخدر در استان یزد بیش از ۸۰ درصد افزایش داشته است.

وی مبارزه با ورود انواع مواد مخدر و قاچاقیان را از جمله مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد: این نیرو در ۶ ماهه نخست امسال با پیشرفت ۲۱ درصدی مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان یزد اقدامات پیشگیرانه و جلبی بسیاری انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از ورود انواع کالای قاچاق به استان یزد، توزیع، فروش و خرید هرگونه کالای قاچاق را ضربه‌ای سنگین به اقتصاد و اشتغال استان عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه همه جانبه با عوامل قاچاق انواع کالا به صورت جدی و مستمر در دستور کار نیروی انتظامی استان یزد قرار دارد.

وی با اشاره اهمیت احساس مسئولیت کردن تمام پرسنل نیروی انتظامی استان یزد در راستای حفظ امنیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان خاطرنشان کرد: این نیرو در ۶ ماهه نخست امسال، در بحث مبارزه و کشف انواع کالای قاچاق در استان یزد، بیش از ۱۵ درصد افزایش خدمات و نتیجه داشته است.

 

نظر شما