دراقدام پلیس کهنوج:

کشف ۲۹۳ کیلوگرم تریاک ازخودرو زانتیا

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۹:۴۲
کد خبر: ۳۲۵۵۱۵
کشف ۲۹۳ کیلوگرم تریاک ازخودرو زانتیا
فرمانده انتظامی "کهنوج" استان کرمان از کشف 293 کیلوگرم تریاک، توقیف یک دستگاه خودرو زانتیا و دستگیری سه قاچاقجی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ"شاهپور بهرامی" در تشریح این خبر گفت: پلیس کهنوج با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان و با انجام برنامه چند ماهه اطلاعاتی از تردد یک محموله مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی را داشت، مطلع شد.

وی افزود: در این شرایط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ضمن کنترل راه های مواصلاتی ، آخرین محل تردد این محموله را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی کهنوج، اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان تکاوری 116کهنوج  شب گذشته در یک عملیات ضربتی با اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر و در این عملیات ، موفق شدند یک دستگاه خودروی زانتیا حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن 293 کیلوگرم را کشف کنند.

سرهنگ بهرامی بیان کرد:در این رابطه سه نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی بیان کرد: از شهروندان می خواهیم تا در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک در زمینه انتقال ، فروش و توزیع مواد مخدر ، سریعأ مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متهمان اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز