کشف ۱۴ میلیارد ریال کلاهای ممنوعه قاچاق در البرز

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۵:۵۶:۵۶
کد خبر: ۳۲۵۷۹۱
کشف ۱۴ میلیارد ریال کلاهای ممنوعه قاچاق در البرز
با اجرای طرح کشف و ضبط قاچاق کالا در استان البرز، طی 72 ساعته گذشته در کلیه شهرستانهای استان، بیش از 14 میلیارد ریال کالای ممنوعه کشف ضبط شد.

 

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ار استان البرز  از کشف و ضبط کالاهای قاچاق ممنوعه به ارزش ریالی بیش از 14 میلیارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، "علی اکبر زارعی نژاد" با اعلام این خبر افزود: با اجرای طرح کشف و ضبط قاچاق کالا در استان البرز، طی 72 ساعته گذشته در کلیه شهرستانهای استان، بیش از 14 میلیارد ریال کالای ممنوعه کشف ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح ضربتی با همکاری اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس آگاهی با موفقیت انجام شد، افزود: در این عملیات، تعداد 9 هزار دستگاه تجهیزات ماهواره،37 هزار و 550 عدد سیگار خارجی، تعداد 10 هزار و 248 نوع از پوشاک خارجی، یک میلیون و 368 هزار و 400 عدد انواع دارو، 14 هزار و 932 عدد انواع اسباب بازی خارجی و... به ارزش تقریبی 14 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

زارعی نژاد گفت: در اجرای این طرح 17 نفر متهم دستگیر و 4 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد. متهمین به همراه پرونده های متشکله جهت رسیدگی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز