فرماندار محمودآباد:

موثرترین شیوه در مبارزه با مواد مخدر عمومی کردن آن است

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۳:۴۶
کد خبر: ۳۲۵۹۰۰
موثرترین شیوه در مبارزه با مواد مخدر عمومی کردن آن است
در جنگ نرم مبارزه با مواد مخدر سوداگران مرگ درصددند تا غیرت، شجاعت، تعصب و آینده نگری را از شهروندان و بویژه جوانان ما را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان محمودآباد به ریاست یحیی یوسف پور، فرماندار  محمودآباد و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.

وی گفت: اعتیاد به مواد مخدر زلزله خاموشی است که آرام و بی صدا ساختار و بنیان خانواده ها را ویران می کند و آثار تخریبی بالای آن به حدی بالاست که در هر 8 ثانیه یک نفر در دنیا جان خود را بخاطر مصرف مواد مخدر از دست میدهد .

وی افزود: بیش از 50 درصد زندانیان که امروز در زندان بسر می برند مستقیما با معضل اعتیاد یا مواد مخدر ارتباط دارند و بیش از 71 درصد جرایم زندانیان از جمله همسر و کودک آزاری و طلاق و قتل و سرقت که امروز در جامعه شاهد بروز آن هستیم منشاء آن مواد مخدر است.

ایشان با اشاره به فعالیت 125 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان مازندران گفت: نیروی انتظامی و دستگاه های دولتی به تنهایی قادر به مبارزه و حل معضل اعتیاد در جامعه نیستند و باید برای ریشه کن نمودن این معضل همه آحاد جامعه احساس تکلیف و مسئولیت نمایند.

فرماندار محمودآباد گفت: در جنگ نرم مبارزه با مواد مخدر سوداگران مرگ درصددند تا غیرت، شجاعت، تعصب و آینده نگری را از شهروندان و بویژه جوانان ما را بگیرند.

نماینده عالی دولت در محمودآباد مبارزه با مواد مخدر را جنگ بدون مرز عنوان کرد و گفت: مرز و خاکریز مبارزه در جنگ مواد مخدر مشخص نیست و این معضلی فرابخشی است که باید تمام اقشار جامعه اعم از هنرمندان و فرهنگیان و دانشگاهیان برای پیشگیری و مبارزه مشارکت نموده و موثر ترین شیوه در مبارزه با مواد مخدر عمومی نمودن آن است.

وی در خاتمه از کلیه اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان محمودآباد خواست تا برای جلسه آتی برنامه ای شش ماه در تمامی حوزه ماموریت های ستاد تدوین و ارائه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز