استاندار یزد با اعضای اتاق بازرگانی مجارستان دیدار و گفتگو کرد

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۹:۳۷
کد خبر: ۳۲۵۹۷۲
استاندار یزد با اعضای اتاق بازرگانی مجارستان دیدار و گفتگو کرد
خبرگزاری برنا: سید محمد میرمحمدی استاندار یزد و هیئت تجاری و صنعتی استان یزد، روز شنبه 11مهرماه با نایب‌رئیس و اعضای اتاق بازرگانی کشور مجارستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاندار یزد در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اعضای اتاق بازرگانی مجارستان به جهت اظهار همدردی با فاجعه منا، این حادثه را نتیجه عدم مدیریت دولت سعودی دانست.

وی در ادامه با اشاره به توافق کشورهای 1+5 با ایران اظهار داشت به‌زودی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران برطرف خواهد شد و خوشبختانه در مذاکرات هسته‌ای برای افکار عمومی دنیا روشن شد که ایران کشوری صلح‌طلب و اهل تعامل و همکاری با همه دنیا است.

میرمحمدی با اشاره به پهناور بودن کشور ایران، تصریح کرد: ظرفیت و فرصت‌های بسیار خوبی برای همکاری ایران با مجارستان وجود دارد و سابقه تاریخی این دو کشور نشان می‌دهد که این دو کشور مشترکات فرهنگی و قومی بسیاری دارد و ما این علاقه مشترک را در مذاکرات مسئولین شهر یاسپرین و بوداپست کاملاً مشاهده نمودیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این جلسه 9 تن از صنعتگران و فعالان اقتصادی استان یزد حضور دارند تا همکاری در زمینه‌های مختلف کاری ازجمله اقتصادی، صنعتی، تجاری، گردشگری، انرژی خورشیدی، آموزش و تحقیقات را تسهیل و تسریع کنند.

گفتنی است در این جلسه استاندار یزد با ارائه پاور پوینت اوضاع اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان یزد همراه با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف صنعتی ، معدنی و گردشگری پتانسیل‌ها و شاخصه‌های استان یزد را تشریح و به سؤالات اعضای اتاق بازرگانی مجارستان پاسخ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز