برگزاری کارگاه آموزشی پرفسور کریستل هافمن از آلمان در همدان

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۰:۰۲
کد خبر: ۳۲۶۰۳۸
برگزاری کارگاه آموزشی پرفسور کریستل هافمن از آلمان در همدان
کارگاه پرفسور کریستل هافمن از آلمان با موضوع «ایده دیدن و دید درون» همزمان با بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در سینما کانون همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ کریستل هافمن با بیان اینکه بیش از 60 سال چه به عنوان دانشجو و چه به عنوان استاد در زمینه تئاتر کودک و نوجوان تلاش کرده، گفت: تاکنون کرسی‌های متعدد تدریس را در دانشگاه‌های مختلف آلمان و حتی خارج از آلمان داشتم.

وی بیان کرد: این پنجمین بار است که با دعوت مسئولان ایران برای شرکت در فستیوال‌ها و برگزاری کارگاه‌هایی در زمینه تئاتر و بازیگری تئاتر به این کشور سفر میکنم.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: کارگاه «ایده دیدن و دید درون» موفقیت‌آمیز آغاز شد و استقبال خوبی از سوی هنرمندان جوان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هنرمندان جوان حاضر در این کارگاه با آموختن تکنیک‌ها این ایده‌ها را در اختیار بچه‌ها و دوستان دیگر انتقال قرار دهند.

هافمن اضافه کرد: در کارگاه «ایده دیدن و دید درون» برداشت و حرکاتی اتفاق می‌افتد که بچه‌ها با آن اشنا هستند و این تکنیک‌ها به صورت بداهه در وجود آنها پیداست و آن را در اعمال روزانه خود تکرار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بچه‌ها نخستین هنرپیشه‌های تئاتر هستند که حتی از بدو تولد این پتانسیل در درون آنهاست.

این کارگاه که به صورت آموزش عملی بود، با حضور 10 تا 15 نفر از هنرمندان تئاتر برگزار شد که علاقمندان با راهنمایی مدرس کارگاه به اجرای تکنیک‎های نمایشی پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز