مراسم تشییع پیکرهای پنج تن از جان باختگان فاجعه منا در بروجرد برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۲۶۰۹۴
مراسم تشییع پیکرهای پنج تن از جان باختگان فاجعه منا در بروجرد برگزار شد
مراسم تشییع پیکرهای پنج تن از جان باختگان فاجعه منا روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در فضایی آکنده از اشک و اندوه در بروجرد برگزار شد.

به گزارش ،  خبرگزاری برنا از لرستان ،در این آیین که با حضور صدها تن از مردم ولایتمدار بروجرد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه لرستان، استاندار لرستان،  امام جمعه بروجرد، ائمه جماعات، فرمانداران و مسوولان ادارات و نهادهای سراسر استان همراه بود پیکرهای پنج تن از جانباختگان منا در آیینی از مقابل مسجد امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شدند.
در این آیین که با حضور خانواده های قربانیان منا همراه بود پیکرهای زایران خانه خدا بر دوش مردم مومن و همیشه در صحنه بروجرد تشییع و در جوار شهدای این شهرستان درخاک آرمیدند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه بروجرد در این آیین گفت: در حادثه منا 14 تن از مجموع 270 حجاج اعزامی بروجرد جان خود را از دست دادند.
احمد گودرزیان افزود: این جان باختگان با نام های محمد روزبهانی، سید محمود شجاعی، عباس گودرزی، غلامرضا گودرزی و مراد علی نصرالهی می باشند که در قطعه شهدای بروجرد تشییع و به خاک سپرده شدند.
وی اظهار داشت: پیکرهای دیگر جان باختگان بروجردی فاجعه منا در پروازهای بعدی به کشور منتقل می شوند.
آیین بزرگداشت پیکرهای جان باختگان فاجعه منا عصر امروز یکشنبه ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه در مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود.
فاجعه منا دوم مهرماه همزمان با روز عید قربان و هنگام حرکت زایران برای رمی جمرات بر اثر مدیریت و بی کفایتی مسوولان سعودی رخ داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز