احداث شهرک صنعتی نساجی در البرز

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۵:۵۱:۵۴
کد خبر: ۳۲۶۲۱۴
احداث شهرک صنعتی نساجی در البرز
بیش از 93 درصد صنایع فعال در استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند، بنابراین صندوق ضمانت سرمایه گذاری به منظور حمایت از این بخش فعال می شود.

 

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار البرز گفت: استان آمادگی احداث شهرک صنعتی نساجی را دارد که به موجب آن در کنار هم قرار گرفتن صنایع همگن زمینه ساز پیشرفت صنعت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج ، عباداله کامکار در سومین نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان البرز، از آمادگی استان برای احداث شهرک صنعتی نساجی خبر دادو افزود: تمرکز زایی صنایع همگن پیشرفت روز افزون صنعت را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: صنعت یکی از عرصه های دارای استعداد و ظرفیت بالا در استان است و تمرکز شرکت های مرتبط با یکدیگردر یک شهرک صنعتی زمینه ساز پیشرفت این حوزه می شود.

کامکار با اشاره به لزوم تشکیل کمیته تجاری سازی و انتقال فناوری، اضافه کرد: با تشکیل این کمیته به دبیری پارک علم و فناوری با هدف حمایت از صنایع دانش محور با توجه به ظرفیت های موجود علمی و فناوری و صنعتی، کمک شایانی به این بخش می شود.

وی گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در البرز تشکیل می شود، که هدف این صندوق ضمانت سرمایه‌گذاران برای تسهیل سرمایه‌گذاری از طریق صدور ضمانت ‌نامه اعتباری در استان است.

وی در ادامه افزود: بیش از 93 درصد صنایع فعال در استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند، بنابراین صندوق ضمانت سرمایه گذاری به منظور حمایت از این بخش فعال می شود.

در این نشست با کلیات ایجاد شهرک تخصصی نساجی در استان با احیاء کارخانجات فخر ایران موافقت شد و تشکیل کمیته فناوری و تجاری سازی با هدف حمایت از صنایع دانش محور، به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز