افتتاح نمایشگاه پیوندهای آسمانی در استان البرز

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۶:۳۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۶۲۲۰
افتتاح نمایشگاه پیوندهای آسمانی در استان البرز
برگزاری جشنواره و نمایشگاه پیوندهای آسمانی از اقدامات فرهنگی و تاثیر گذاری است که می تواند در راستای حرکت به سمت تسهیل ازدواج جوانان اثرات مثبتی را در جامعه ایجاد کند.

   

       نمایشگاه پیوندهای آسمانی استان البرز با حضور و برگزاری جشنم نمادین ازدواج چندین زوج جوان در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج افتتاح شد.

    به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، مراسم افتتاح نمایشگاه پیوندهای آسمانی استان البرز که به احترام جانباختگان فاجعه ی منا به تاخیر افتاده بود، با حضور قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، دکتر جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز، سعید حسنی قائم مقام معاونت فرهنگی-اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، چندین زوج جوان و بازدیدکنندگان در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

 در ابتدایمراسم افتتاح نمایشگاه، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در سخنان کوتاهی اعلام کرد: برگزاری جشنواره و نمایشگاه پیوندهای آسمانی از اقدامات فرهنگی و تاثیر گذاری است که می تواند در راستای حرکت به سمت تسهیل ازدواج جوانان اثرات مثبتی را در جامعه ایجاد کند.

         وی افزود: امیدوارم خانواده ها و جوانان کاملا به این باور برسند که ازدواج آسان، به هنگام و بدون توجه به تجملات غیر ضروری، هم باعث خوشبختی بیشتر زوجین و هم باعث سعادت جامعه می شود.

         در ادامه سعید حسنی قائم مقام معاونت فرهنگی-اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با ابراز خرسندی از حضور در این جشن گفت: خوشبختانه با همکاری بین دستگاه های اجرایی استان علی الخصوص اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری کرج این نمایشگاه برپا شده که قطعا می تواند خدمات خوبی را به زوج های جوان ارائه دهد.

         وی با بیان خاطره جالبی از روز خواستگاری خود که با استقبال حضار روبرو شد، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا شرایط و فرهنگی در جامعه بوجود بیاید که جوانان به راحتی و بدون توجه به قید و بندهای مادی تشکیل خانواده بدهند.

         برگزاری برنامه  هنری و موسیقی سنتی توسط استاد خلج از خوانندگان بنام کشورمان، جشن بومی و نمادین ازدواج توسط جمعی از دختران نونهال، اجرای موسیقی پاپ توسط امیرعلی خواننده ی نوجوان و ... از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

         شایان ذکر است در این نمایشگاه، غرفه  مشاوره ی رایگان ازدواج نیز برپا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز