استاندار قزوین:

تدوین برنامه بلندمدت در حوزه منابع آبی ضروری است

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۶:۱۴
کد خبر: ۳۲۶۲۵۶
تدوین برنامه بلندمدت در حوزه منابع آبی ضروری است
روزبه : با توجه به کویری شدن زمین های کشاورزی استان، تدوین یک برنامه بلند مدت می تواند از تخریب بیشتر این زمین ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در جلسه اتاق فکر آب استان که در محل دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) تشکیل شد با بیان این مطلب افزود: تدوین چشم انداز به عنوان یک برنامه علمی و دقیق که برای آینده استان تصویری را نمایان سازد یک امر بدیهی و ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به کویری شدن زمین های کشاورزی استان، تدوین یک برنامه بلند مدت می تواند از تخریب بیشتر جلوگیری کند.

روزبه در ادامه بر نصب کنتور هوشمند در دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: مصرف بهینه آب با نصب کنتورهای هوشمند بایستی از دستگاه های اجرایی آغاز شود به طوریکه هیچ دستگاهی نباید بدون کنتور باشد و در این خصوص استانداری قزوین پیشگام شده است.

استاندار تصریح کرد: مشکل آب تهدید جدی برای جامعه ی ماست زیرا استان به شدت به سوی کویر شدن می رود و مشکل وجود ریزگردها نیز به دنبال همین امر برخی قسمت های استان را فرا گرفته است.

وی از تاسیس دانشکده کشاورزی در دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) ابراز خرسندی کرد و افزود: تاسیس دانشکده کشاورزی در این دانشگاه برای من مسرت بخش بود و بهتر است در آغاز کار یک ارتباط  تاثیر گذار و تنگاتنگی را با حوزه کشاورزی استان آغاز کند تا شاهد ارتقای بخش کشاورزی در استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز