جشن سینمای اصفهان با هدف تجلیل از ۳۰ هنرمند سینماگر برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۹:۵۴
کد خبر: ۳۲۶۴۱۷
جشن سینمای اصفهان با هدف تجلیل از ۳۰ هنرمند سینماگر برگزار می شود
معاون هنری و سینمائی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: جشن سینمائی اصفهان با هدف تجلیل از 30 هنرمند سینماگر استان، 16 مهر ماه در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان : معاون هنری و سینمائی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: جشن سینمائی اصفهان با هدف تجلیل از 30 هنرمند سینماگر استان، 16 مهر ماه در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود.

حسینعلی آقائیان‌‌زاده  با اشاره به برگزاری جشن سینمایی اصفهان اظهار داشت: در این جشن از 30 هنرمند سینمایی استان اصفهان تجلیل و قدردانی می‌شود.

وی افزود: در این جشن از کتاب جلد نخست بیوگرافی 140 نفر از هنرمندان سینمایی استان اصفهان توسط وزیر ارشاد رونمایی می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان بیان کرد: جلد نخست مربوط به پیشکسوتان عرصه سینمایی استان اصفهان است و جلد دوم که در دست بوده مربوط به فعالان و هنرمندان سینمایی جوان استان اصفهان را شامل می‌شود.

آقائیان‌زاده اظهار داشت: جشن سینمایی اصفهان که برای نخستین‌بار برگزار می‌شود 16 مهرماه در سینما ساحل با حضور وزیر ارشاد  و محمد علی کشاورز و هنرمندان، علاقه‌مندان به سینما‌ برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ارشاد ‌اصفهان از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اجازه صدور مجوز فیلم‌های 90 را دریافت کرده که این اتفاق در بخش اقتصاد هنر و انگیزش هنرمندان اصفهانی بسیار موثر است.

معاون هنری و سینمایی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه برگزاری المپیاد فیلم‌سازان نوجوان امکان بیمه‌ساز آینده سینمای کشور است و به پیشرفت کشور در دنیای تصویر کمک می‌کند، افزود: آموزش علمی به نوجوانان سبب شناسایی استعداد‌های ویژه و آماده سازی آنها برای ورود به دنیای جذاب سینما می‌شود.(خبرنگار نادر رجبی)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز