در جلسه علنی شورای شهر قائمشهر مطرح شد؛

شورا باید بر عملکرد شهرداری نظارت دقیق داشته باشد

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۵:۵۱
کد خبر: ۳۲۶۹۶۳
شورا باید بر عملکرد شهرداری نظارت دقیق داشته باشد
شورای شهر قائمشهر از احداث مجموعه فرهنگی ورزشی توسط بهداد سلیمی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائمشهر به ریاست سعید میرزائی و با حضور محمدعلی صالح زادهT نایب رئیس، سایر اعضای شورا و خبرنگاران برگزار و در خصوص چند لایحه و نظرات کمیته انطباق بر مصوبات شورا بحث و بررسی صورت گرفت.

سعید میرزائی در ابتدای جلسه از حضور مردم مومن و ولایتمداردر مراسم استقبال و تشیع جانباختگان حادثه منا تشکر به عمل آورد و گفت: حادثه منا از بی کفایتی آل سعود است بنابراین از تمامی مردم مومن خواهان آن هستیم تا در مراسمات بعدی تشیع جنازه جان باختگان حضور به عمل آورند.

رئیس شورای شهر قائمشهر در ادامه با بیان اینکه شهرستان قائمشهر دارای قهرمانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی است، متذکر شد: ورزشکاران الگوهای جامعه ما هستند و من از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهم کرد.

وی به درخواست بهداد سلیمی برای ساخت مجتمع ورزشی اشاره کرد و گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی و احداث این پروژه به نفع شهر می باشد.

میرزائی در ادامه با بیان اینکه امسال شهرداری در پروژه الغدیر با کاهش چشمگیر هزینه ها مواجه شده، گفت: برای اجرای پروژه الغدیر اعتبارات زیادی هزینه شده که با سرعت در حال به سرانجام رسیدن است.

رئیس شورای شهر قائمشهر با بیان اینکه  شوراها باید نسبت به عملکرد شهرداری نظارت دقیق داشته باشند، تصریح کرد:  نظارت شورا هرگز به معنای دخالت در عملکرد شهرداری نیست بلکه درصدد است تا مشکلات شهر را برطرف کند.

وی همچنین به حضور پیدا نکردن رئیس اداره گاز برای ارائه گزارش عملکرد شش ماه دوم اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما همکاری و هماهنگی با دستگاه هایی از قبیل اداره گاز، برق، مخابرات در دستور کار شورای شهر است و اینکه امروز رئیس شرکت گاز نماینده خود را برای ارائه گزارش فرستاد اصلا قابل قبول نیست.

میرزایی در پایان از دعوت رئیس اداره برق در هفته آینده اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری برای اجرای آسفالت در سطح شهر باید از برنامه‌های دستگاه‌های حفار آگاه شوند.

در ادامه جلسه اسماعیلی، یکی از اعضای شورای شهر قائمشهر، با این عنوان که اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح الغدیر، که یکی از طرح های خوب عمرانی مازندران برای رفع دغدغه ترافیک نقطه مهمی از استان به شمار می رود، گفت: متاسفانه شتابزدگی و لحاظ نکردن برخی مسائل در اجرای این پروژه و تنها زخمی کردن پروژه و آغاز آن باعث بروز چالش های در اجرای آن شده است.

عضو شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار پیمانکاران در پروزه الغدیر اصلا اصولی نیست، گفت: عدم تکمیل هدایت آب های سطحی، زیرسازی غیر اصولی، عدم درزگیری جداول سطح و حاشیه ها، عدم مهندسی فضای سبز طرح به رغم محیط گسترده در دسترس و عدم استفاده از مصالح مرغوب از جمله این سهل انگاری هاست.

بهنام طیبی، دیگر عضو شورای اسلامی قائمشهر، هم به حمایت از بهداد سلیمی برای احداث مجتمع ورزشی پرداخت و گفت: باید از بهداد سلیمی که پس از انقلاب اسلامی موفق شد با  کسب مدال های رنگارنگ جهانی و المپیک افتخار آفرینی کند حمایت کنیم چرا که افتخارش برای شهرستان است.

وی تصریح کرد: باید با اهدا قطعه زمین برای احداث مجتمع ورزشی به بهداد سلیمی موافقت کنیم تا بتوانیم علاوه بر ایجاد فضایی برای ورزش جوانان، از آورده های مالی و تخصیص بودجه کشوری برای شکوفایی شهرستان استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز