معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شیراز در گفتگو با خبرنگار برنا:

برگزاری مراسم تشییع ۸ حاجی فارسی در شاهچراغ(ع)

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۵:۱۹
کد خبر: ۳۲۷۲۵۸
برگزاری مراسم تشییع ۸ حاجی فارسی در شاهچراغ(ع)
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: مراسم تشییع 8 حاجی فارسی که طی روزهای گذشته اجساد آنها به کشور بازگشته است پنجشنبه 16 مهر ساعت 9 صبح درحرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

زین العابدین نیک مرام درگفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت : دو تن از این حجاج شیرازی هستند و بقیه مربوط به شهرستان های آباده، مرودشت، لامرد، سپیدان،بند ریگ می باشند.

وی افزود: پیکرهای مطهر 8جانباختگان حادثه منا که فردا در شهر شیراز تشییع می شوند، پس از اقامه نماز به شهرستان های مربوطه منتقل می شوند.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شیراز تاکید کرد: پیکرهای جانباختگان شیرازی به مانند دیگر حجاج تشییع شده در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده می شوند.

نیک مرام افزود: جان باختگان مربوط به شهرستان ها نیز از ورودی شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و خانواده جان باختگان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده می شود.

دوشنبه 13 مهر پیکرهای پاک 22تن دیگر از جان باختگان حادثه منا از استان فارس با حضور اقشار مختلف مردم از حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع شد.

به دلیل ازدحام  جمعیت تعداد زیادی از حجاج در منا دچار حادثه شدند که متاسفانه 465تن از هم میهنان جان باختند که 49 تن از این افراد فارسی بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز