معاون سلامت و اصلاح تربیت زندان های فارس:

ورزش زمینه ساز افزایش روحیه زندانیان است

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۲:۱۱
کد خبر: ۳۲۷۳۳۴
ورزش زمینه ساز افزایش روحیه زندانیان است
معاون سلامت و اصلاح تربیت زندان های فارس گفت: ورزش زمینه ساز افزایش روحیه زندانیان است و باعث می شود خمودگی موجوددر زندان کمتر شود.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، عبدالمجید کشوری اظهار داشت:  هدف از برگزاری مسابقات ورزشی برد و باخت نیست بلکه مهم ایجاد روحیه نشاط و شادبی در میان زندانیان است.

وی تصریح کرد:براساس برنامه های تدوین شده سازمان زندان های کشور که تنظیم و به استانها ابلاغ می شود برنامه های ورزشی بخش مهمی از فعالیت ها است که  دراستان فارس نیز به این موضوع اهمیت ویژه ای داده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که فعالیت های ورزشی و دیگر آموزش های داده شده به زندانیان زمینه ای برای  زندگی این افراد پس از آزادی و بازگشت به جامعه باشد.

بازیکن تیم کبدی غدیر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره کبدی عنوان کرد:از زمانی که فعالیت های ورزشی در زندان ایجاد شده است شادی و نشاط در بین زندانیان افزایش یافته است.

مصطفی ر، برگزاری مسابقات ورزشی را زمینه ساز گرشدن اوقات فراغت زندانیان دانست و افزود: از زمانی که مسئولان اعلام کردند مسابقات کبدی در زندان برگزار می شود هر شب اعضا تیم در درون اندرزگاه برای هماهنگی مناسب در تمرینات روز بعد برنامه ریزی می کردند.

دیگر بازیکن تیم کبدی غدیر نیز برگزاری مسابقات ورزشی را زمینه ساز افزایش دوستی ها دانست و بیان داشت: ورزش باعث شده روحیه رفاقت و دوستی در بین زندانیان افزایش پیدا کند و تحمل زندان برای افراد راحت تر شود.

وحید ق تاکید کرد:جشنواره کبدی تاثیر فراوانی در روحیه زندانیان داشت و آنها فارغ از برد و باخت لحظه ها را کنار یکدیگر سپری کردند از اینرو امید است این چنین برنامه های ادامه دار باشد.

 

نظر شما