رئیس هیئت ورزشهای همگانی کهگیلویه وبویراحمد خبرداد

برگزاری همایش پیاده روی درشهر یاسوج

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۱:۰۵
کد خبر: ۳۲۷۳۸۴
برگزاری همایش پیاده روی درشهر یاسوج
محمد علی رهامی با بیان این خبر اظهار داشت:همایش پیاده روی گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان روز جمعه 17 مهرماه از ساعت 30/7 صبح از ابتدای جاده سلامتی جنب شرکت نفت تا تپه نورالشهدا برگزارخواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه وبویراحمداز برگزاری همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در شهر یاسوج خبر داد.

محمد علی رهامی  با بیان این خبر اظهار داشت:همایش پیاده روی گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان روز جمعه 17 مهرماه از ساعت 30/7 صبح از ابتدای جاده سلامتی جنب شرکت نفت تا تپه نورالشهدا برگزارخواهد شد .

رئیس هئیت ورزشهای همگانی استان ضمن دعوت از عموم مردم ورزش دوست و خانواده ها جهت حضور در این همایش ،از اهدا جوایز نفیس و ارزنده ورزشی ،نقدی و لوازم خانواده در این همایش خبر داد و افزود:این همایش با همکاری استانداری و دیگر نهاد های استانی و اجرایی برگزار میشود و نزدیک به 200 جایزه در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد .

رهامی ضمن ابرازقدردانی ازحامیان ورزش همگانی و همایش های پیاده روی در سطح استان بیان داشت:هیئت ورزشهای همگانی استان با برگزاری نزدیک به 260 همایش پیاده روی در سال گذشته در سطح استان از طرف فدراسیون ورزشهای همگانی کشور به مقام برترو رتبه عالی در این زمینه دست یافت و امیدوارم با حمایت های که صورت خواهد گرفت بتوانیم همانند سال گذشته به این مقام دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز