بخشدار سرخ رود:

سفر ریاست جمهوری برای سرخ رود امیدبخش خواهد بود

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۱:۳۴
کد خبر: ۳۲۸۱۶۲
سفر ریاست جمهوری برای سرخ رود امیدبخش خواهد بود
جلسه ستاد استقبال از ریاست جمهور در بخشداری سرخ رود برگزار شد.

پیش از ظهر امروز جلسه ستاد استقبال از سفر رئیس جمهور و هیات دولت در بخش سرخ رود به ریاست سیداحمد هاشمی، بخشدار سرخ رود و با حضور سیدمهدی موسوی نژاد، شهردار و اعضای شورای بخش و شهر سرخ رود و اعضای شرکت تعاونی دهیاران برگزار شد.

سید احمد هاشمی بخشدار سرخ رود این سفر را امیدبخش دانست و گفت: سفر آتی در راستای تحقق مطالبات مردم سرخ رود تأثیرگذار و سرنوشت ساز است.

بخشدار سرخ رود ادامه داد: تامین روشنایی کمربندی سرخرود و مسایل مرتبط با این مسیر و تعریض و چهار بانده نمودن محور سرخرود به آمل، تکمیل عملیات عمرانی سد لاستیکی سرخ رود که نقش اساسی برای کشاورزی این بخش دارد را از اصلی ترین خواسته ها و مطالبات مردم سرخ رود دانست.

هاشمی گفت: تأمین و تقویت آب شرب روستایی و شهری بخش سرخ رود بسیار حیاتی بوده و که با طرح در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد به سمع وزیر محترم دادگستری و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور رسید که باتوجه به اهمیت موضوع مورد توجه بیشتری قرار گرفت.

سیداحمد هاشمی از اعضای ستاد مذکور خواستار اقداماتی شایسته جهت استقبال از رئیس جمهور محترم و هیات دولت شد و افزود: با توجه به رضایتمندی مردم بخش از عملکرد دولت یازدهم باید اقداماتی درخور تحسین جهت استقبال از سفر رئیس جمهور ارائه و اجرایی شود.

بخشدار سرخ رود ادامه داد: وسائط نقلیه جهت عزیمت علاقمندان به محل برگزاری مراسم استقبال در استادیوم شهید متقی ساری آماده و شورای بخش سرخ رود مسئولیت این امر را برعهده گرفت.

ایشان در ادامه از همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

سیدمهدی موسوی نژاد، شهردار سرخ رود، در ادامه از اهتمام ویژه شهرداری سرخ رود جهت برگزاری این مراسم در شهر سرخ رود خبر داد و گفت: شهرداری سرخ رود آماده همکاری با دستگاه های اجرایی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم استقبال است.

نظر شما