فرمانداران قائمشهر و جویبار تاکید کردند:

مردم برای ارتباط با رئیس جمهور با سامانه ۱۱۱ تماس بگیرند

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۱:۵۷
کد خبر: ۳۲۸۴۰۴
مردم برای ارتباط با رئیس جمهور با سامانه ۱۱۱ تماس بگیرند
فرمانداران قائمشهر و جویبار اعلام کردند مردم برای ارتباط با رئیس جمهور از سامانه 111 استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ فرمانداران قائمشهر و جویبار بر حضور حداکثری مردم در دیدار با دکتر روحانی تاکید کردند.

 مهدی محمدی، فرماندار قائمشهر، با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به مازندران رسانه های مکتوب و مجازی استان، بار اطلاع رسانی صداوسیما را به دوش می کشند، اظهار داشت:  مردم مازندران برای قدردانی از زحمات دولت تدبیر و امید حماسه دیگری در روز دوشنبه خلق خواهند کرد.

وی افزود: در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران پروژه بخش جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر قائمشهر با دستان وزیر آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت برای افتتاح پروژه الغدیر قبل از اتمام کامل آن موافقت نکرده، تصریح کرد: برای پروژه هایی در سفر رئیس جمهور به مازندران، اعتبار تخصیص داده خواهد شد که تا اوایل سال 96 به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در قائمشهر ادامه داد : دولت تدبیر و امید به تکریم مردم اهمیت زیادی می دهد لذا برای تسهیل ارتباط مردم با دولت سامانه 111 فعال شده و دیگر ضرورت ندارد مردم نامه های خود را دستی برای رئیس جمهور و تیم همراهش ببرند.

همچنین فرماندار جویبار گفت: مردم جویبار با حضور پرشور در مراسم استقبال از رئیس جمهور، مهمان نوازی خود را ثابت خواهند کرد.

رضا گنجی با تاکید بر استفاده مردم جویبار از سامانه 111 برای ارتباط آسانتر با رئیس جمهور، افزود: همانطور که حمایت بی سابقه مردم مازندران بارقه های امید را در دل دکتر روحانی در سال 92 پدید آورد، مطمئنا حضور پرشور همین مردم در روز دوشنبه، انگیزه های دولت تدبیر و امید را برای خدمت رسانی بیشتر چندین برابر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در جویبار با اشاره به طوفان اخیر در این شهرستان، اظهار داشت: 600 واحد مسکونی از 30 درصد تا 100درصد، 400 هکتار زمین های کشاورزی، 1200 هکتار از مزارع باغی، 6500 مترمربع از سوله های گلخانه ای و 40 ترانس برق با برآورد تقریبی 200 میلیارد ریال در شهرستان جویبار دچار خسارت شدند.

گنجی با بیان اینکه زه کشی اراضی کشاورزی برای جلوگیری از خسارت های فراوان در هنگام طوفان و بارش شدید باران، خواسته کشاورزان شهرستان جویبار از دولت تدبیر و امید است، افزود: حل مشکل آب شرب، توسعه راه های مواصلاتی به خصوص راه دسترسی به دریا، بهسازی روستاها و توسعه زیرساخت های ورزشی از دیگر مطالبات مردم جویبار در سفر رئیس جمهور به مازندران است.

فرماندار جویبار ادامه داد: 70درصد مردم جویبار در سال 92 به دکتر روحانی رای دادند و مطمئنا مردم این شهرستان بار دیگر روز دوشنبه با حضور پرشور در استادیوم متقی ساری، با دولت تدبیر و امید تجدید میثاق خواهند کرد.

نظر شما