استاندار فارس:

بازنشستگان مسیر کارآفرینی را در پیش بگیرند

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۲:۲۶
کد خبر: ۳۲۸۵۰۳
بازنشستگان مسیر کارآفرینی را در پیش بگیرند
استاندار فارس گفت: بازنشستگان با تکیه بر تجربه ارزشمند 30 ساله خود باید در حوزه های مختلف مسیر کارآفرینی را در پیش بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس سید محمد علی افشانی در مراسم جشن بازنشستگان استانداری با بیان این که همه صاحبنظران علم مدیریت و جامعه شناسی معتقدند نیروی انسانی اهمیت بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: با وجود این که قبلاً تصور می شد منابع مادی پیشرفت و توسعه را رقم می زند اما اکنون هر پیشرفت و توسعه ای را مرهون منابع انسانی کارآمد می دانند.

وی با اشاره به این که بازنشستگان 30 سال از عمر خود را در مسیر خدمت به جامعه پیموده و منشا خدمات فراوان بوده اند، ادامه داد: ارزش و جایگاه هر فرد به میزان دردی است که برای مردم متحمل می شود.

استاندار فارس با تاکید بر این که مشکلات بازنشستگان ناشی از کاستی های موجود در ساختار سازمان ها و از طرف دیگر مربوط به وابستگی افراد به منابع دولتی است، گفت: امروزه بازنشستگان با کوله باری از تجربیات ارزشمند در عرصه های گوناگون باید تلاش کنند با راه اندازی کسب و کاری موفق بخشی از مشکلات استان را رفع و تعدادی از نیروهای انسانی جوان را بکارگیری کنند.

مهندس افشانی با بیان این که موفقیت انسان ها به اراده آن ها بستگی دارد، تصریح کرد: استانداری فارس با تمام توان بازنشستگان را در مسیر کارآفرینی و مدیریت بنگاه های اقتصادی حمایت خواهد کرد و برای آن ها اولویت قائل خواهد بود.

وی گردشگری را یکی از حوزه های دانست که بازنشستگان می توانند در آن به فعالیت های مولد بپردازند و افزود: افراد می توانند با مراجعه به معاونت گردشگری و زیارتی استانداری فارس، فعالیت های مفیدی را در این عرصه آغاز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز