استاندار آذربایجان شرقی:

عملکرد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای احیای دریاچه ارومیه قابل تقدیر است

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۲۸۵۸۹
عملکرد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای احیای دریاچه ارومیه قابل تقدیر است
جبارزاده گفت: شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری استان هر کدام وظایفی را بر عهده دارند که به ترتیب لایروبی خارج از شهر و شرکت آب و فاضلاب شهری لایروبی داخل محدوده شهری را انجام می دهند.

استاندار آذربایجان شرقی به بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی درخصوص احیای دریاچه ارومیه پرداخت .

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده ضمن تشکر از تلاش های دستگاه های اجرایی و همشهریان عزیز در خصوص کمک به احیای دریاچه ارومیه، گفت:‌ در استان آذربایجان شرقی معاونت امور عمرانی استانداری بعنوان دستگاه ستادی متولی این امر بوده و مدیرکل بحران نیز نماینده مقیم ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان است که بطور مداوم بر نحوه اجرای عملکرد دستگاه های اجرایی استانی که وظایفی در خصوص احیای دریاچه ارومیه به عهده آن گذاشته شده است، نظارت مستقیم دارد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری استان هر کدام وظایفی را بر عهده دارند که به ترتیب لایروبی خارج از شهر و شرکت آب و فاضلاب شهری لایروبی داخل محدوده شهری را انجام می دهند .

جبارزاده ادامه داد:‌ اینجانب به سهم خود از هر دو دستگاه اجرایی رضایت کامل دارم چرا که بدون ابلاغ هر گونه اعتباری با تمام امکانات لازم نسبت به انجام و اجرای وظایف خود اقدام می کنند .

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از عملکرد مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، ادامه داد:‌ لازم است تشکر کنم از شرکت آب و فاضلاب استان که تمام فاضلاب های تصفیه شده شهرهای استان بدون اینکه به هدر برود تماما بعد از تصفیه به دریاچه ارومیه هدایت می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز