شهید همدانی از طلایه‌داران برجسته جبهه روشنی و بصیرت

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۶:۵۶
کد خبر: ۳۲۸۶۱۳
شهید همدانی از طلایه‌داران برجسته جبهه روشنی و بصیرت
بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، بصیرت و هوشمندی سردار همدانی در مقابله با بحران‌ها و فتنه‌های فراروی انقلاب را برجسته خواند.

به گزارش برنا؛ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان طی بیانیه ای با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرلشکر حسین همدانی، این شهید ارجمند را از فرماندهان شجاع و با بصیرت جبهه انقلاب و مقاومت اسلامی دانست.

در ابتدای از این بیانیه آمده است: سردار عالی‌قدر سرلشکر پارسا، سردار همدانی از مجاهدان مخلص و فرزندان با بصیرت و شجاعی بود که تاریخ 8 سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی در دوران پس از جنگ تحمیلی شاهد نقش‌آفرینی‌های سترک و تعیین‌کننده آن عزیز است.

این بیاینه می افزاید: بصیرت و هوشمندی سردار همدانی در مقابله با بحران‌ها و فتنه‌های فراروی انقلاب و تلاش های موثر و مفید وی در آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به ابعاد این توطئه‌های بزرگ و خطرناک عرصه‌هایی است که آن شهید ارجمند را در کنار سایر طلایه‌داران جبهه روشنی و بصیرت در جامعه اسلامی برجسته ساخته است.

این بیانیه خدمات کم‌نظیر سردار رشید اسلام سرلشکر همدانی در جبهه نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس را تابلوی راهنمای نسل‌های امروز و فردای کشور در مصاف با تهدیدات و خطرات فراروی نظام و انقلاب اسلامی محسوب و تصریح کرده است: چگونگی حضور و نقش‌پذیری سردار همدانی در عرصه های حمایت از مقاومت اسلامی منطقه و انجام ماموریت‌های مستشاری به ارتش سوریه و نیروهای مردمی مقاومتی کشور برای مقابله با تروریست‌های تکفیری سلفی برای دولت و ملت سوریه و آحاد رزمندگان مقاومت الهام‌بخش بوده و می‌تواند برای عبور آنان از این توطئه پیچیده و بزرگ رهگشا باشد.

این بیانیه در پایان با تبریک و تسلیت این مصیبت به محضر بقیه‌الله العظم (عج)، مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز، خانواده شهید این عزیز والامقام و آحاد ملت ایران آورده است: شهید همدانی شخصیتی مرجع و رهگشا برای امت اسلامی در آوردگاه‌های مقاومت و ستیز با جبهه دشمنان اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) به ویژه کشورهای خط مقاومت ضد صهیونیستی می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز