استاندار چهارمحال و بختیاری :

رسانه‌های گروهی در انعکاس عملکرد دولت، سنگ تمام گذاشتند

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰:۴۱
کد خبر: ۳۲۸۶۳۷
رسانه‌های گروهی در انعکاس عملکرد دولت، سنگ تمام گذاشتند
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌های گروهی و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، برای انعکاس عملکرد دولت یازدهم به مردم، سنگ تمام گذاشته‌اند.

به گزارش برنا؛ قاسم سلیمانی در آیین معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون، اقدامات فراوانی در کشور و استان انجام شده که رسانه‌های گروهی و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، عملکرد دولتمردان را به خوبی انعکاس داده‌اند.

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان بهترین بازوی توانمند نظام و دولت و همچنین پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

سلیمانی افزود : روابط عمومی‌ها در انعکاس گزارشات، از انعکاس مطالب خدشه‌دار بپرهیزند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشند که دستیابی به توسعه همه جانبه و رسیدن به رضایتمندی عمومی افزایش یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: روابطع مومی‌ها بایستی شفاف سازی امور و انعکاس مشکلات مردم به منظور برنامه‌ریزی برای رفع آن را در رأس اولویت‌های خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در زمان فعالیت دولت یازدهم، برای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های فرهنگی تلاش‌های مطلوبی را انجام داده‌اند.

سلیمانی گفت: رسانه‌های گروهی نیز با شفاف سازی و انعکاس علمی مطالب مختلف، از بروز برخی بحران‌ها جلوگیری کردند.

مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: شورای مرکزی روابط عمومی‌های استان، نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای این استان داشته است.

سید قدیر مرتضوی گفت: استفاده از خرد جمعی و حرکت در مسیر علمی، مهمترین اقدام شورای مرکزی روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: صدور دستورالعمل حمایت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از رسانه‌های گروهی این استان، از مهمترین اقداماتی بوده که از سوی استاندار به تمامی ادارات ابلاغ شده است.

مرتضوی عنوان کرد: توجه ویژه استاندار چهارمحال و بختیاری به روابط عمومی‌ها و توصیه وی به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توجه بیشتر به روابط عمومی‌ها نیز در دولت یازدهم به خوبی دنبال و اجرایی شد.

به گزارش برنا؛  در این آیین محمدحسین بدیعی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات ۱۵ ماهه سید قدیر مرتضوی باباحیدری تقدیر شد.

گفتنی است، همچنین شهرام جوانبخت به عنوان مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور حقوقی معرفی و از خدمات خداداد خدادادی تشکر شد.

نظر شما